Enemmän se poikkari oli kuin koukku, ja taisi Ståhlberg tehostaa hieman liikaa kontaktia.Pikkukoukku Parikalta Ståhlbergiin mutta peli jatkuu
No nyt palattiin normiinNo parempi näin, kun normaalisti dumari hyvittää viheltämättömän vierasjäähyn Sport jäähyllä Vaasassa.
Ööh, eipä taida olla pelkoa....On tämä ihan järkyttävää menoa. Pitäisiköhän jotain tehdä ennenkuin on joulu ja ihmetellään kun ollaan Jukurien kanssa jumbona?
Mä löin vetoa Ilveksen voitolle, ei vituta yhtään koska mun vedot menee aina pisin v1xxx@Eihän tässä edes jännitä. Mitä on tapahtunut.
Ei ole paljoa päässyt kokeilemaan, kun ykkösyv vie yleensä ainakin puolitoista minuuttia, ja nämä sitten jämät. Toki parempaan pitäisi silti pystyä.Ilman sarvia ja hampaita, mutta toi Ilveksen Johansson oli tuolla viivalla pikkuisen pihalla talla YVlla.
Kuka Ilveksessä olisi mennyt eteenpäin viimeisen 1,5 kauden aikana? Valmennus on suomisarjatasoa. Hetken aikaa Ilveksessä oli jo vetovoimaa, mutta varmasti kukaan ei ensi kaudeksi tänne enää halua.Mitä on tapahtunu Sebokille. Umpipaskaa peliä häneltä.
Tästä samaa mieltä. Mieho ja Nalli neloseen. Oden menis ehkä mukana. Parempaa saattais löytyä ulkoa.Päkkilä ja Oden. Kyllä neloseen tarvitaan hiukan erilaista kaveria kuin nämä kananmunakainalot.
Ei ole paljoa päässyt kokeilemaan, kun ykkösyv vie yleensä ainakin puolitoista minuuttia, ja nämä sitten jämät. Toki parempaan pitäisi silti pystyä.
Olen kyllä niin onnellinen että haistoin ja väistin ton Jukuri miinan Liigapörssissä.Ei taida Jukurit tänäänkään tehdä maalia
Parikka, Salmela, Hatakka, Dostal, Mäkiniemi, Maccelli ja Ruotsalainen. Nämä eteenpäin. Ei täällä kukaan halua pelata. Ainakaan ens kaudella.Kuka Ilveksessä olisi mennyt eteenpäin viimeisen 1,5 kauden aikana? Valmennus on suomisarjatasoa. Hetken aikaa Ilveksessä oli jo vetovoimaa, mutta varmasti kukaan ei ensi kaudeksi tänne enää halua.