KuKKaKeppi
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- KYRöskosken PÄrske
Jaahas, onnea Blegille pisteistä. Kun on Henriksson tuomarina, niin etten yhtään enään ihmettele, että veikkaus antaa Ässille 4 kertoimen. Tosin idiootti olin kun kerkisin jo Ässiä pelamaan.
"Näkyvät" unohtuu hetkessä mutta huomautanpa, että tulette tämän illan jälkeen muistamaan Joel Armian koko ikänne.
Jaahas, onnea Blegille pisteistä. Kun on Henriksson tuomarina, niin etten yhtään enään ihmettele, että veikkaus antaa Ässille 4 kertoimen. Tosin idiootti olin kun kerkisin jo Ässiä pelamaan.
Huhtanen ei osu vieläkään mihinkään ja Miller edelleen täysin turisti.
Jää vaan mietityttämään, että oliko paketti kasassa vai kävikö vain tuuri. Ajatellen sitten seuraavaa matsia...
Radiosta kuultuna Ässäkolmonen Normio-Miller-Savinainen oli jatkuvasti vaikeuksissa, miltäs ruudussa näytti meno?
Ihme valitusta täällä. Vastakkain toki kaksi joukkuetta joista kumpikaan ei pystynyt parhaaseensa, mutta minusta matsi oli tasainen ja jännä ja muutenkin juuri sellainen jota Ässien on opittava voittamaan. Tämä on jääkiekon Sm - liigaa, joissa vähintään joka kolmas peli on tylsä. Mitä odotitte?
...Aarnio ja Savinainen tänään enemmä oli pihalla.