Haistakaa Ilves pitkä vittu! Vitun köyhät!
Repesin
Haistakaa Ilves pitkä vittu! Vitun köyhät!
Kyllä Tappara ja Kalpa näin puolueettoman fanin mielestä ovat paljon mielenkiintoisempia joukkueita, kuin hifki joka kaudesta toiseen alisuorittaa puoliteholla, yhdellä isoimmista pelaajabudjeteista. Ainoa asia mistä hifkissä tykkään, on se että ne ei pärjää juuri koskaan :D
Repesin
KooKoo on ollut kesälomilla monta viikkoa jo.Ei noista kookoon jannuista ole mihinkään
No, se on juurikin näin.Mikä tämä nyt on, kun JP Jalo hokee kuinka Hrachovina on pitänyt maalinsa puhtaana yli 200 minuuttia putkeen ja se on pudotuspelien uusi ennnätys.
Repesin minäkin. Ilveksen olisi pitäny hoitaa Tappara että primadonnat voisivat nautiskella pleijareissa. Aika klassinen kommentti.
Nyt ymmärsit mut kyllä ihan väärin. En leijunnut Jypin mestaruuksilla enkä menestyksellä tässä. Itseasiassa en maininnut sanallakaan jypiä, vaan sanoin vain, että itse mieluummin katson finaalissa Tapparaa ja Kalpaa, kuin Hifkiä. Kannattaa lukea viestit kokonaam, niin saattaa aueta mitä niissä sanotaan.Nää kahden mestaruuden Jypinkylän poikien jutut on kyllä rehvakkuudessaan täysin vertaansa vaille. Tervetuloa kesälomille, niin loppuu leijumiset.
Kiitos Ipa, herätitte nukkuvan Karhun!
Minä luulin että TV oli mutella.Koskas viimeeksi on playoff-ottelussa ollut mikään jäähalli yhtä hiljaa kuin Nordis tämän ottelun tokassa erässä ajassa 30:00 - 40:00?
Aijaijai. Nyt Rantasen Vesku pääsee naulaamaan kiistämättömiä faktoja.
Katoin ihan samaa joten maali pitäs merkitä Haapalalle? Eihän Nurmi edes mun mielestä osu kiekkoo missää vaiheessa.Malinen ohjasi omiin?