Tuu kiskoo vaan.Saadaanko mekin siis kiskoa IFK:lta kypärä pois?
Eikös näistä yleensä anneta jäähy kun kypärä otetaan kaverin päästä pois?
Muistan itse nähneeni aika monta
Niin no. Koukkaamisesta annetaan myös yleensä jäähy, mutta sitten joskus ei.Eikös näistä yleensä anneta jäähy kun kypärä otetaan kaverin päästä pois?
Ei me foorumistit saada.Saadaanko mekin siis kiskoa IFK:lta kypärä pois?
Siellä oli KalPa-vihaaja Kristian Vikman katsomassa tilannetta vierestä, joten ei tästä (tuomarivirheestä) kannata sen suurempaa numeroa tehdä.Saadaanko mekin siis kiskoa IFK:lta kypärä pois?
Juu Mattilan koukusta olisi ehdottomasti pitänyt tulla jäähy.Niin no. Koukkaamisesta annetaan myös yleensä jäähy, mutta sitten joskus ei.
Muistan itse nähneeni aika monta
En minä mitään erityistä tilannetta tarkoittanut, vaan ihan yleisesti ottaen.Juu Mattilan koukusta olisi ehdottomasti pitänyt tulla jäähy.
Herttaista :)Siellä oli KalPa-vihaaja Kristian Vikman katsomassa tilannetta vierestä, joten ei tästä (tuomarivirheestä) kannata sen suurempaa numeroa tehdä.
Juuri näin, jos tuollaisesta pienestä kontaktista potta putoaa, niin kannattaa vaan katsoa taustapeiliin.Remmiä kireemmälle vaan, olikos se yks vai kaks sormea mikä sai leuan ja remmin väliin mahtua...
Yllättäen HIFK kannattajat ei nää tilanteessa mitään tuomarivirhettä.. (hymiö)Juuri näin, jos tuollaisesta pienestä kontaktista potta putoaa