To 6.1.2011 SaiPa - HPK

  • 6 319
  • 31

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Ei ole kivaa olla Kerhokannattaja ja asua Lappeenrannassa. Joka kerta joutuu tota samaa paskaa kattomaan, kun Lappeeseen tullaan ja ei edes vittu yritetä ja perseillään koko peli.
Viimeisen kymmenen vuoden aikana HPK on pelannut Lappeenrannassa 22 kertaa, joista se on voittanut 14 ja hävinnyt 8. Kaksi voitoista on tullut jatkoajalla ja yksi tappio rankkareilla. Tehtyjä maaleja 66 ja päästettyjä 57.

Ei ihan tilastot täsmää tuon "aina samaa paskaa" -mantran kanssa..

Se on jännä miten nämä asiat aina muistetaan tunteella niin eri tavalla. Ihan samoin se itsellekin monesti käy ja sen vuoksi on oppinut vähän tutkimaan ennen kuin hutkii.

Itselläni on fiilis pääasiassa loistavalla liikkeellä paljon maaleja tekevästä Kerhosta Lappeenrannassa.

Kymmenen viimeisen vuoden yleisökeskiarvo SaiPa - HPK -otteluissa on muuten 3096. Ei mikään hulvaton.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Pakko taas hieman harmitella tuota Lappeenrannan yleisömäärää. Alle kolme tonnia taas. Vaikea tilanne kyllä noilla luvuilla toimintaa Lappeenrannassa kehittää. Ei Hämeenlinnassakaan huikeissa luvuissa pyöritä mutta maaginen 3k:n raja on sentään mennyt rikki viime aikoina ihan kivasti.

Jep, ollaan vielä peräkkäisillä sijoilla sarjataulukossakin, niin sekään ei selitä sitä.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Viimeisen kymmenen vuoden aikana HPK on pelannut Lappeenrannassa 22 kertaa, joista se on voittanut 14 ja hävinnyt 8. Kaksi voitoista on tullut jatkoajalla ja yksi tappio rankkareilla. Tehtyjä maaleja 66 ja päästettyjä 57.

Ei ihan tilastot täsmää tuon "aina samaa paskaa" -mantran kanssa.
Katsos ite noita tilastoja sitten vertaa sarjasijotuksia ja mietippäs uudestaan. Miten helvetissä voi joukkue joka on kuitenkin lähes aina ollut sen 8 sijaa korkeammalla kun kausi päättyy johtaa 10 vuoden tilastoissa maalierolla +9. Kyllä siinä on mukana aika iso määrä sellaisia pelejä missä on HPK voittanut todella paskallakin pelillä ja se minua kyrsii. Jos olen Hämeenlinnassa ja menen hallille tai kun asuin helsingissä menin hallilla ja vaikka tuli pataan (ei hartwallilla) ei ollut koskaan sellaista "vittu saatana" fiilistä. Miksikäs kun katson pelin Lappeenrannassa joka ikinen kerta vaikka HPK voittaisi on silti sellainen vitutus fiilis? Toi jengi vaan ei yksinkertaisesti pelaa omalla tasollaan Lappeenrannassa ja minulla ei ole harmainta aavistusta miksi.

En nyt tällä halua ottaa mitään SaiPalta pois. Parempi voitti tänään piste, minua vaan vituttaa tuo HPK:n esitys ei muu, vähän sama kuin sillon kun Hartwallilla HPK pelaa, siellä on sama meininki vastustaja vaan on sitä tasoa, että niiltä ei saa edes armosta niitä 14 voittoa 22:ta.
 

Ropelli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Pisti muuten silmään, että mites SaiPa pelasi mustalla paidalla? Olin jostain lukevani, että tänä vuonna SaiPa pelaa kaikki pelit keltaisissa, myös vieras pelit, missä normaalisti musta paita ollut käytössä.
Mutta jos tolla mustalla paidalla tulee voittoja niin mun puolesta mennään loppukausi sit vaikka niillä :)
 

Wolves

Jäsen
Pisti muuten silmään, että mites SaiPa pelasi mustalla paidalla? Olin jostain lukevani, että tänä vuonna SaiPa pelaa kaikki pelit keltaisissa, myös vieras pelit, missä normaalisti musta paita ollut käytössä.
Mutta jos tolla mustalla paidalla tulee voittoja niin mun puolesta mennään loppukausi sit vaikka niillä :)

Ihmettelin samaa ottelun alussa, mutta totean ihan samaa. Jos kerran voitto tulee mustalla paidalla niin pelataan koko kausi mustalla. Toisena pointtina on se, että paljon tyylikkäämmältä tuo malli on mustana kuin keltaisena IMO.
 

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Ihmettelin samaa ottelun alussa, mutta totean ihan samaa. Jos kerran voitto tulee mustalla paidalla niin pelataan koko kausi mustalla. Toisena pointtina on se, että paljon tyylikkäämmältä tuo malli on mustana kuin keltaisena IMO.
Vahvasti eri mieltä. SaiPan mustat paidat ovat törkeän rumat. Kontrastin vuoksi tulee mieleen kärppämäinen tilkkutäkki.

Ja kuka vittu on ollut se neropatti, joka on päättänyt, että mustaan paitaan sopii hienosti mustat numerot. Voi luoja...
 

Wolves

Jäsen
Ja kuka vittu on ollut se neropatti, joka on päättänyt, että mustaan paitaan sopii hienosti mustat numerot. Voi luoja...

Tuossa viimeisessä olen samaa mieltä. Valkoiset/Keltaiset numerot olisi huomattava parannus tuohon mustaan paitaan.

Ei kukaan tykkää tilkkutäkistä, mutta mainosten sijoittelua voidaan aina parantaa.

Edit: Näin nukutun yön jälkeen on vielä pakko sanoa (vaikka tätä ei kukaan enää lukisikaan), että hyvää tuossa "tilkkutäkissä" on se, ettei noita mainoksia ole sentään eri väreillä lähdetty ompelemaan/painamaan paitaan, vaan kaikki sentään näkyy valkoisella.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös