Mainos

To 5.4.2018 Otteluseuranta (Liiga)

• 78 127
  • 862
Ei taida olla halli ihan täynnä, vaikka Jatkoajassa päivällä niin lukikin.

Jotenkin tutulta näyttää kotijoukkueen viisikkopelaaminen, missäköhän olen nähnyt aikaisemmin?

Ziege

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Middlesbrough, Pens, Pirates, Steelers
Mistä lähtien jäähyn jälkeinen aloitus on otettu keskialueelta?
Useinkin jos jäähyn lisäksi tapahtuu muuta. Esim pitkäkiekko tai pienet painit joissa aloitus vietäisiin pois alueelta.

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Kärpät kuitenkin itse aiheuttivat ne painit poikkarillaan.

Suosikkijoukkue
Jokipojat, HIFK, Montreal Canadiens, Liverpool.
HIFK:n täytyy kyllä löytää ylivoimaan uusia kuviota....aika aneemista playoffseissa, joissa yv:t usein ratkaisevat nämä pelit...

Epätietoinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät. Sievin Sisu, Barcelona
Nyt on ainakin turha puhua mistään HIFK:n pelitapaedusta; Kärppien avauserähän tämä on ollut lukemista huolimatta.

Frank McKee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, T. Arima
Kärpät kuitenkin itse aiheuttivat ne painit poikkarillaan.

Tiedä sitten onko enää käytössä sääntö jonka mukaan kaikkien kentälläolevien pelaajien osallistuttua "torikokoukseen" eli yleensä myös hyökkäävän joukkueen pakit niin aloitus siirtyy keskialueelle?

Karhunkulta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Skellefteå AIK
Kärpät on varmaan ekaa kertaa tänä keväänä lähtenyt ekasta erästä lähtien pelaamaan eikä pelailemaan.

IFK:sta huokuu jotenkin sellainen "the henki".

MAKE #89

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
IFK:sta huokuu jotenkin sellainen "the henki".

Saman olen aistivinani. Vaikka välillä joutuvat ottamaan vastaan, niin tekevät hyvin vähän omia helppoja mokia. Lankinen vielä viimeisenä lukkona huokuu itseluottamusta. Vastaavasti kun pääsevät hyökkäämään niin uskallusta on ja hyvä itseluottamus monella avainpelaajalla. Ovat flow-tilassa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy