JjZz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
On ollut vaisua tekemistä tänään ja silti Loko nollilla. Pitääkö tässä sittenkin taipua siihen vaihtoehtoon, että Loko on vain todella huono.
Mä oon ollut sillä kannalla koko ajan. Onhan tossa toki Jokereiden hyvyyttäkin, mutta minkä verran, sitä ei oikein vielä osaa sanoa.

hartzu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Nyt voisi lyödä kolmanteen hieman lisää kierroksia omaan luisteluun, tähän asti on hieman säästelty. Yllättävän paljon virheitä ja huolimattomuutta, vähän kuin edellisen pelin kolmannen erän pelaaminen olisi jatkunut tähän peliin asti.

Vaihtunut tuomarikaksikko on tuonut hieman uuden linjan aiempiin verrattuna, mutta kaikki jäähyt sinänsä vihellettävissä.

Giroux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Carter Hart + muu Flyers
Samoilla linjoilla kuin muutkin, vähän menty nyt liiaksi Lokon kävelyvauhtiin mukaan. Puolustaminen toimii toisaalta edelleen kiitettävällä tasolla, joten ainakaan vielä ei ole syytä huoleen.

Pöö

YamahaGPR

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Turhaa hätäilyä, varsinkin ylivoimalla näytti että Jokerien PAKKO hirveällä kiireellä tehdä se maali. Miksi?
Mehän johdetaan tätä peliä...

Ja ei enää yhtään tyhmää jäähyä (kaikki ollut ihan vihellettävissä).

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, L.Henttala, Johaug, Kadi, Käpä<3
Nelliä koukitaan hurjasti mut ei tuu jäähyä. Mitä vittua?

"Johaug on Norjan kansallisaarre. Olemme aina olleet hänestä hyvin ylpeitä. Kun hän kärsii tällä tavalla, kaikista hänestä tykkäävistä tuntuu pahalta."
- Joachim Baardsen -

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vitsi mä tykkään tosta Oksasen tekemisestä.

Huolimatonta puolustusta Lehtonen ja Grant kaksikolta.

Nyt tulee jäähy kun Regin koukitaan nurin. Jokerit yv. Saa tehdä.

"Johaug on Norjan kansallisaarre. Olemme aina olleet hänestä hyvin ylpeitä. Kun hän kärsii tällä tavalla, kaikista hänestä tykkäävistä tuntuu pahalta."
- Joachim Baardsen -

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Tähän se sarjan viimeinen niitti.

"Canada is not Finland" TSN:n studiosta toisella erätauolla finaalin ollessa 3-0. Peli päättyi 3-5.

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mä en ala nen, nättiä. 2-0! Meinasin just kehua Sakua. On se kova. Jenseniltä tosi hieno tarjoilu.

- Joachim Baardsen -

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Oijoijoi mikä maali! Joko nyt taittuu?

Marko Anttila - Vain vähän kovempi clutch kuin Logan Couture.

"Hienoa peliä kyllä, mutta et sitten ilmeisesti ole naista (tai miestä) ikinä saanut?? " totesi vihainen Manu-fani Jakke76 Liverpoolin johtaessa 1-0 Manua.
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy