Mainos

To 5.3.2009 HIFK-TPS

• 16 253
  • 61

IFK4ever

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal
Halusiko IFK oikeasti hävitä ja saada tepsin vastaansa? Ihmettelen, koska näkisin, että esim. Ilves on ollut viime aikoina paljon heikommassa vireessä.

Vaikea sanoa oikeasta halusta, kun en itse ollut pelissä eilen. Mutta korjataan sen verran, että eipä olisi HIFKin voitto tuonut Ilvestä vastaan, vaan Lukon. Itse ainakin olisin näistä kolmesta toivonut vastaan juuri Ilveksen, mutta sehän ei ollut mahdollista kun Lukko jäätyi täysin eilen.

Caine

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL, Leijonat
Pelit käyntiin? Pelit on jo käyty, ette te enää tästä suosta nouse. TPS:llä on yliote ja hattua täytyy nostaa jos pystytte seuraavissa otteluissa voitosta taistelemaan.

Suosittelen että otat sen hattus jo kouraan. Sunnuntaina on teidän osalta kaikki jo ohi.

Rosenrot

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Kyllähän mä sen ennen peliä tiesin, että tätä kommentointia kuullaan, jos TPS voittaa. Okei, eihän HIFK 100% latingilla pelannut, mutta turha ottaa tepsin sääleihin pääsystä mitään pois. Oltiin kuitenkin keväällä hyvässä vireessä.

Halusiko IFK oikeasti hävitä ja saada tepsin vastaansa? Ihmettelen, koska näkisin, että esim. Ilves on ollut viime aikoina paljon heikommassa vireessä.

Olitko matsissa eilen?? Kyllä tuo ainakin minun silmiini näytti niin haetulta kun vaan voi... 5 - 3 yv, pakkeina Honkanen, oliko Ahonen toinen, sattumalta 50% joukkueen puolustajista "sairaana", mm. Söderholm, Kankaanperä... Haaverinen moisella määrällä peliaikaa, Nieminen pois maalilta, istumaan penkinpäätyyn, totaalinen taklauskielto (mitä Lennu ei aina tahtonut noudattaa)...

Bisse vetoa, että lauantaina tulee "hieman" toisennäköinen Ifk jäälle, tule tsiigaamaa matsia jos ei muuta tekemistä ole, niin asia valottuu hieman paremmin livenä, kun tekstitv:ltä.

Lawless

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Niin, kyllähän se näin on, että joukkuetta on hyvin vaikea motivoida, kun ei ole mitään panosta ja toisella on sitä panosta yllin kyllin. Eli kyllähän HIFK eilen selvästi asennevammainen oli. Siitä kertoo myös nuo maalin jälkeiset vaihdot, kun TPS päästettiin helposti tasoihin. Eli täysin turhaa puhua siitä, että TPS:llä jonkinlainen henkinen yliote olisi, niin kuin joku taisi mainita, tosin kenties pilke silmäkulmassa. ;) Mutta kyllähän TPS säälipleijaripaikkansa ansaitsi, siitä ei kahta sanaa.

Sister luck

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kyllä, olin pelissä ja todistamassa sitä että HIFK ei tahallaan hävinnyt, mutta asennevamma näytti olevan melkoinen (sen lisäksi että parhaat pakit puuttui ja talonmies P.) Niinkuin tuossa yllä todettiin ei motivoituminen varmaan ollut mennyt ihan nappiin. Ja taklauksia säästeltiin ettei vaan tulisi pelikieltoja tai loukkaantumisia suhteellisen merkityksettömässä pelissä.

Mulle ainakin vakuuteltiin katsomon puolella että vatsatauti epidemia on tosiasia joukkueessa. Eihän muuten Nieminen jäänyt edes istumaan vaihtoaitioon, vaan kiiruhti potemaan jonnekkin muualle. Uskon että Lukko olisi otettu mieluummin vastaan, koska sen verran surkeasti ovat pelanneet loppukauden.

Jokunen vuosi sittenhän HIFK tuli Turkuun vähän vastaavassa tilanteessa, jolloin lähes kaikki parhaat oli jätetty lepovuoroon ja A-junnu-pitoisella porukalla taistelivat sen minkä pystyivät. Silloin ainakin pelattiin avoimin kortein ja asiasta tiedotettiin.

Viimeksi muokattu:

OJ#12

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ja kaikki jotka pelaavat Jokereita vastaan.
Hauskaa lukea näitä viestejä. En tiedä missä pelissä muut ovat olleet, mutta olihan tuo nyt jo ehkä hieman törkeän läpinäkyvästi "hävitty" HIFK:lta. Sinänsä harmi, että Lukko joutui tässä tapauksessa sijaiskärsijän rooliin. Kilometrien päähän näkyi, että kun Hirsolle oli saatu hoidettua pistepörssin voitto ja muiden otteluiden tulokset oli tiedossa, niin ei HIFK tätä peliä halunnut voittaa.

Joo, olihan tää niin täydellinen sopupeli kuin olla ja voi. Vielä ilotulitus tappion kunniaksi kun saatiin Tepsi sääläreihin ja Bluusista sen jälkeen revanssi:) De Ja Vu?

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Maaleista varmaan löytyy klippiä nelosen sivuilta, mutta eilen itse canalin välähdyksen nähneenä väittäisin tuota tahalliseksi tai ainakin hällä väliä tappioksi. Tepsin johtomaalissa kun seuraa Ahlqvistia niin minusta tuo ei ihan kaikin voimin edes yritä torjua vetoa. Tämän lisäksi sitten Ahlqvist jää ihan H.Moilasena katselemaan miten tässä näin kävi. Tyhjiin tehty taas lähti harhasyötöstä. Mikähän on todennäköisyys, jos omasta päästä laittaa kiekon ja koettaa sillä tavoitella hyökkäyssinisellä olevia omia ;)

Maaleista varmaan löytyy klippiä nelosen sivuilta, mutta eilen itse canalin välähdyksen nähneenä väittäisin tuota tahalliseksi tai ainakin hällä väliä tappioksi. Tepsin johtomaalissa kun seuraa Ahlqvistia niin minusta tuo ei ihan kaikin voimin edes yritä torjua vetoa.

Olen samaa mieltä, että hereillä pitää olla, mutta kehotan vastineeksi katsomaan miten kiekko Uusikartanolla ajautuu. Elorannalle tulee maalin eteen syöttö, jonka hän yrittää laukoa (tulos: fanned shot) ja siitä kieko kimpoilee Uusikartanolle. Ahlqvist saattoi jo valmistautua torjuntaan Elorannan vedosta (eli hän oli committed), silloin siirtymä sivulle voi näyttää tuollaiselta.

Punakone

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Maaleista varmaan löytyy klippiä nelosen sivuilta, mutta eilen itse canalin välähdyksen nähneenä väittäisin tuota tahalliseksi tai ainakin hällä väliä tappioksi. Tepsin johtomaalissa kun seuraa Ahlqvistia niin minusta tuo ei ihan kaikin voimin edes yritä torjua vetoa. Tämän lisäksi sitten Ahlqvist jää ihan H.Moilasena katselemaan miten tässä näin kävi. Tyhjiin tehty taas lähti harhasyötöstä. Mikähän on todennäköisyys, jos omasta päästä laittaa kiekon ja koettaa sillä tavoitella hyökkäyssinisellä olevia omia ;)

Väitätkö tosissaan, että mies jolla on viimeiset mahdollisuudet näyttää taitonsa tässä liigassa ottaisi kevyesti ja ei edes yritä?

Suosikkijoukkue
TPS
Tyhjiin tehty taas lähti harhasyötöstä. Mikähän on todennäköisyys, jos omasta päästä laittaa kiekon ja koettaa sillä tavoitella hyökkäyssinisellä olevia omia ;)

Ja tämä maalihan tuli 4 sekuntia ennen loppua, joten pakin olisi kuulunut lähteä avaamaan rauhassa peliä oman maalin takaa.

TPS4ever

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Olitko matsissa eilen?? Kyllä tuo ainakin minun silmiini näytti niin haetulta kun vaan voi... 5 - 3 yv, pakkeina Honkanen, oliko Ahonen toinen, sattumalta 50% joukkueen puolustajista "sairaana", mm. Söderholm, Kankaanperä... Haaverinen moisella määrällä peliaikaa, Nieminen pois maalilta, istumaan penkinpäätyyn, totaalinen taklauskielto (mitä Lennu ei aina tahtonut noudattaa)...

Bisse vetoa, että lauantaina tulee "hieman" toisennäköinen Ifk jäälle, tule tsiigaamaa matsia jos ei muuta tekemistä ole, niin asia valottuu hieman paremmin livenä, kun tekstitv:ltä.

Annetaan IFK-faneille rauha. Täysin tahallaan varmaan IFK hävisi. En kyllä nähnyt peliä, mutta niin en väittänytkään. Eikä tällä pelillä ole merkitystä lauantaiseen peliin eli HIFK on selvä ennakkosuosikki. Tietenkin tulee erilainen IFK vastaan ja helvetin paha sellainen.

Lähinnä sanoin viestissäni sitä, että TPS ansaitsi paikan sääleissä. Riippumatta viimeisen kierroksen helpotetusta voitosta. Koko kautta ajatellen näin.

Ennen tätä ottelua pohdittiin Lukon ja Ilveksen mahdollista sopuilua. Nyt tämän pelin jälkeen tuli esille IFK panoksen puute ja se miten se vaikutti. Miksi tätä ei voi kääntää joskus myös toisin päin. Totta kai viimeinen yritys ja oman johtoaseman suojelu on tosipeleissä astetta parempaa, mutta näissä "höntsissä" ei myös purista mailaa. Olisihan tepsi voinut kaatua vähempään peliaikaan tottuneiden IFK miesten paineettomassa tilassa tekemiin suorituksiin. Hyvä näin kuitenkin näin ja kiitokset IFK:lle avusta!

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Miten se "bandis-episodi" aiemmin talvella päättyi?

Eilen radiossa Hinkkanen ja Hakki olivat ainakin sitä mieltä että töpseliporukan bandikset muistuttivat vahvasti tikun nokkaan vedettyjä raidallisia pappakalsareita joten enpä enää ihmettele yhtään jos piti yrittää toisen näköistä HIFK-porukalta pölliä.

TPS:lle eilisestä hatunnosto koska jaksoivat yrittää loppuun saakka. Huomenna odotan HIFK:lta jotain ihan muuta kuin uusintaa eilisestä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy