Eiköhän tää käydä läpi erotuomari ketjussa niin kun kaikki muut hylätyt/hyväksytyt maalit, objektiivisesti ja ilman agendaaNää menee loppupeleissä tasan. Selvä maali Mikkelissä
Eiköhän tää käydä läpi erotuomari ketjussa niin kun kaikki muut hylätyt/hyväksytyt maalit, objektiivisesti ja ilman agendaaNää menee loppupeleissä tasan. Selvä maali Mikkelissä
Osaa se hakata mailalla ja tarttua takaa kaulasta. Nämä taidot ovat kovaa valuuttaa kirvesmiehen ja portsarin hommissa.Vittu toi Säiliö voisi kaikista mieluiten ruveta vaikka ratapölkyksi. Minulla ei olisi pokkaa harjoittaa ammattia, jossa ei ole mitään tarjottavaa itse työhön.
Ei, laajakaista pelaaOliko kauankin ns. kuivaa aikaa?
Elä elä, ei kannata uhrata ketään.Pitäskö vaikka M. Petmanin käydä ajelee toi Säiliö pystyyn...lähtökohtaisesti toivon, että keskitytään itse peliin, mutta jos välttämättä tilataan, niin jossain vaiheessa sitä myös saa...
Tapola takas?Mikkelissä kotituomarit. Tapparalle jatkuvasti jäähyjä ja maalikin hylättiin.
Kuopiossa on kyllä ollut poikkeuksellisen vauhdikasta pelaamista tänään. Itseasiassa ihan hyvä peli ollut tähän asti, toivottavsti kolmas erä jatkuu samalla kaavalla.Vaihdoin Kuopion pelistä Ouluun. Onhan tuo melkoisen hidasta kiekkoa molemmilta, vaikka kamera tietty on kauempana.
Lähinnä kiekottomien liike on aivan onnetonta liukumista.