To 5.1.2023 KooKoo - JYP

  • 8 038
  • 340

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet
Ojantakanen on uusi Tomi Körkkö, osuu vain JYPiä vastaan.
 

badgeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Detroit Red Wings

Vanhapuuma

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYPinkylä, Suomen maajoukkueet, IF Gnistan
Jos taklaat poikittainen maila pystyssä se ei välttämättä mene läpi puhtaana. Muutenkin tää tuomari itku taas ihan naurettavalla tasolla, JYP ei ilmeisesti ikinä riko kun kaikki jäähyt on väärin vihelletty ja tuomarisalaliittoa. Ihan ite ne ton tekee.
Joo, kyllä noi JYPin jäähyt on ihan vihellettävissä ollut. Kuritonta touhua ennemminkin, ei tuomareiden vika.
 

Tepi#45

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tuntuuko vaan, vai onko tällä kaudella uusi trendi, että tuomarit on aina paskoja ja tekee vääriä ratkaisuja JYPiä kohtaan. Tuntuu, että aiemmin ei ole ollut näin paljon valitusta tuomareista.

Ei sillä, että tuomarit ei tekisi myös virheitä ja kehitystyötä tarvitaan, mutta minusta JYP on kyllä ihan itse suurin syypää jäähyihin.
 

Hiki-Pena

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Seveeeee!!!! Hahaha!
 

Vanhapuuma

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYPinkylä, Suomen maajoukkueet, IF Gnistan
Seppo iskee - siitä se taas lähtee!

Enää neljä jäljellä!
 

Valajas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Bolts, Yanni Gourde
Tuntuuko vaan, vai onko tällä kaudella uusi trendi, että tuomarit on aina paskoja ja tekee vääriä ratkaisuja JYPiä kohtaan. Tuntuu, että aiemmin ei ole ollut näin paljon valitusta tuomareista.

Ei sillä, että tuomarit ei tekisi myös virheitä ja kehitystyötä tarvitaan, mutta minusta JYP on kyllä ihan itse suurin syypää jäähyihin.

Jännästi sitä ainakin itse tulee katsottua paljon muitakin liigoja ja todella harvoin on sanottavaa tuomareista. Esimerkiksi viimeksi Suomen u20 pelit.
 

chubster

Jäsen
Tuntuuko vaan, vai onko tällä kaudella uusi trendi, että tuomarit on aina paskoja ja tekee vääriä ratkaisuja JYPiä kohtaan. Tuntuu, että aiemmin ei ole ollut näin paljon valitusta tuomareista.

Ei sillä, että tuomarit ei tekisi myös virheitä ja kehitystyötä tarvitaan, mutta minusta JYP on kyllä ihan itse suurin syypää jäähyihin.
Tämä. Pitäis varmaan avata aina otteluketjun rinnalle tuomariketju. Tällä kaudella viimistään ollaan tiputtu samalle tasolle Lukko ja SaiPa fanien kanssa kun jokainen vihellys on suuri vääryys ja virhe.
 

Tepi#45

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jännästi sitä ainakin itse tulee katsottua paljon muitakin liigoja ja todella harvoin on sanottavaa tuomareista. Esimerkiksi viimeksi Suomen u20 pelit.
En osaa kommentoida oikein muuta kuin, että ohjaako sitten tunne liikaa ja nähdään asioita vähän eri tavalla, kun rakas JYP pelaa. Haetaan syytä jostain muualta, tsykologiaa sanois RD.
 

Hiki-Pena

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Cama, nyt sitä perseensilmää! Vai tiikerin...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös