Se oli Trotter.Jep, seisoo selkä edellä ja odottaa tönöisyä ja sen jälkeen jää tarpeeksi kauan makoilemaan että Kanki sai jäähyn. Hyi vittu!
Se oli Trotter.Jep, seisoo selkä edellä ja odottaa tönöisyä ja sen jälkeen jää tarpeeksi kauan makoilemaan että Kanki sai jäähyn. Hyi vittu!
Tämä on näitä savolaisten mukahauskuuksia.On mietityttänyt muuten tuo kun Kalpan hallissa kuuluttaja huutaa:
"On aika heittää vettä lauteille!"
Miksi lauteille? Eikö yleensä tule saunaan lämpöä, kun vettä heitetään kiukaalle? Vai onko se joku tapa siellä päin heittää vettä lauteille?
Pics or it didnt happen!Helsingissä vaalea cheerleader on illan parasta antia. Itse peli on sekavaa sähellystä.
Oisko kuvakaappausta tai giffiä jopa?Helsingissä vaalea cheerleader on illan parasta antia. Itse peli on sekavaa sähellystä.
Maalitykki ei välitä mihin maaliin ampuu =) Lainekin tietää tämän.Ehkä Miklikillä alkaa taas kolottaa maalihammasta.
Jos en väärässä muista niin ekan kerran se taidettiin sanoa puoliksi vahingossa, ja siitä se jäi sitten elämään omaa elämäänsä. Oliko muuten peräti niissä kevään 2012 pudotuspeleissä kun KalPa suoritti hyvin Bluesia vastaan?On mietityttänyt muuten tuo kun Kalpan hallissa kuuluttaja huutaa:
Miksi lauteille? Eikö yleensä tule saunaan lämpöä, kun vettä heitetään kiukaalle? Vai onko se joku tapa siellä päin heittää vettä lauteille?
Sä oot kyllä ihan sekaisin.... Maalahti ei ole makoillut kertaakaan... tosin on kaksi kertaa lyönyt Kankaanperää nyrkillä naamaan ja jälkimmäisestä sai boksia.Maalahti päätti että tulipa tyhmästi kaaduttua, niin otti sitten turhan jäähyn nyrkillä naamaan -periaatteella.
Se hetki sitten tv-kuvassa vilahtanut oli kyllä juurikin parasta antia. Aiemmin kuvissa pyörinyt toinen yksilö ei ole herätellyt tunteita.Helsingissä vaalea cheerleader on illan parasta antia. Itse peli on sekavaa sähellystä.
On mietityttänyt muuten tuo kun Kalpan hallissa kuuluttaja huutaa:
Vuoden hyvä teko: http://i.imgur.com/VyuGxRX.jpgPics or it didnt happen!