Ikävänkantaja
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Vinkki:Vinkki:
Ylellä alkaa juuri Suomi vs Usa naisten MM-Kisojen kotiturnauksen avausottelu
MTV:llä kohta Päivän sää.
Vinkki:Vinkki:
Ylellä alkaa juuri Suomi vs Usa naisten MM-Kisojen kotiturnauksen avausottelu
Vinkki:
Koska itse menen tänään Eritreassa radion varassa odotan kovasti merisäätä...Vinkki:
Mä haluan kokea sään livenä huomenna. En edes omista lämpömittaria ja olen poistanut puhelimen sääsovelluksen!Älä kerro tuleeko myrskyä, haluan pitää jännityksen yllä ja katsoa säälähetyksen uusintana jääkiekkojen jälkeen.
Oranssia vaan rohkeasti päälle. Kaikille. Ipakin mukaan. Ja HIFK.Kärpäthän voisi pelata keltaisissa tai vaikka punaisissa .. minusta tuo Tapparan asu on hämmentävän nolo
Vai kohti Mepiikaa?Haastattelussa Pennanen käveli kohti Turenkia. Sattumaako?
Pelaakohan molemmat oransseilla paidoilla?Jaahas se alkaisi kohta Suomen naisten peli jenkkejä vastaan.
"Jo isäni kannatti 70-luvulla viistosta tulevaa keväistä räntäsadetta joten itselleni ei jätetty kannatuksessani valinnan varaa."Mä haluan kokea sään livenä huomenna. En edes omista lämpömittaria ja olen poistanut puhelimen sääsovelluksen!
Niin. Tänään näin joutsenia, joten luulen että pakkasta ei ole yli 15 astetta huomennakaan."Jo isäni kannatti 70-luvulla viistosta tulevaa keväistä räntäsadetta joten itselleni ei jätetty kannatuksessani valinnan varaa."
Tohtori Gerhard - Nysäkyrpien asialla.Matti Helimo - vanhusten asialla
Älä laita tällasta.Tehkää Tappara maali!
Onko se sama kun kalaonnen toivottelu?Älä laita tällasta.