To 4.4.2019 Otteluseuranta (Liiga)

  • 24 951
  • 426
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikenlaiset pörröiset maskotit, kahdella.

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Älä kerro tuleeko myrskyä, haluan pitää jännityksen yllä ja katsoa säälähetyksen uusintana jääkiekkojen jälkeen.
Mä haluan kokea sään livenä huomenna. En edes omista lämpömittaria ja olen poistanut puhelimen sääsovelluksen!
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Lert

Ujcik#11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Pittsburgh
Kärpäthän voisi pelata keltaisissa tai vaikka punaisissa .. minusta tuo Tapparan asu on hämmentävän nolo
 

Kukko

Jäsen
Nolla nolla eli Tapparan erä. Pelattiin just 20 minutia vastustajan takaa-ajo aikaa pois. Mikäli vielä kakkoserä nolla nolla, niin selkee meidän peli.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Kärpäthän voisi pelata keltaisissa tai vaikka punaisissa .. minusta tuo Tapparan asu on hämmentävän nolo
Oranssia vaan rohkeasti päälle. Kaikille. Ipakin mukaan. Ja HIFK.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikenlaiset pörröiset maskotit, kahdella.
Mä haluan kokea sään livenä huomenna. En edes omista lämpömittaria ja olen poistanut puhelimen sääsovelluksen!
"Jo isäni kannatti 70-luvulla viistosta tulevaa keväistä räntäsadetta joten itselleni ei jätetty kannatuksessani valinnan varaa."
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Tappara jaksaa näköjään erien alut vielä jotenkuten.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Tehkää Tappara maali!

Luin juuri, että Kilpeläinenkin palaa KalPaan. Hyvä lätkäpäivä siis joka tapauksessa.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Tapparalta pitkä pyöritys mikä päättyi jäähyyn molemmille
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös