To 4.2.2010 HIFK-JYP

  • 18 390
  • 79

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä oon tainnu olla eri matsissa kuin Red Machine tai sitten mun rillit on paljon punaisemmat.

Samoja rillejä oli jaossa :) Löydettiin matsin jälkeen oman porukan kanssa monta positiivista asiaa.

Heittäydyn nyt tsykoloogiseksi ja sanon, että Nortti otti paikkansa IFK:ssa tiistain painimisen jälkeen ja kuuluu nyt joukkueeseen aivan eri tavalla kuin aikaisemmin. Se näkyi sitten pelissä ja kuului hallissa. Myös Kiben tulo on vaikuttanut positiivisesti joukkueen ilmeeseen ja todennäköisesti meno on rennompaa pukkarin puolellakin. Toivottavasti nähdään nyt tv-lähetysten urheiluosiossa muutakin kuin puunaamainen Hirso antamassa kommentteja.

Puolustuksessa nähtiin mm. Clarken yv-ylösnousuja. Mies teki itseään pelattavaksi minkä ehti, mutta taisi sijoittuminen olla liian iso ylläri Hirsolle...? Lupa oli parempi kuin aikoihin ja Havesta kehkeytyy vielä hyvä pakki.

Lennu on IFK. Ihana!
 

Baldrick

Jäsen
Kaksi huvittavaa asiaa, mitä ottelussa tapahtui oli:

1.Sinkun haastaminen Norosen kaverilliseen pystypainiin, johon ikävä kyllä Nortti ei lähtenyt. Taisivat asialle molemmat naureskella.

2.RD:n pyyhkeen heilutus. Taisi olla ennen kaikkea kritiikkiä tuomareita kohtaan, joten mitä tsadin kinkut siitä hermoilevat? Ei tuo ollut herrasmiespeli kummaltakaan, deal with it.
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Sellanen matsi. En nähnyt eikä Lieveilmiön selostuksiin kannata mielipiteitään perustaa, mutta vituttaahan tuo kun HIFK vie Corky Lokinpoikasen johdolla pisteet lukemin 3-0. Oma peli edelleen ihan sekaisin, Duffman sekoittaa koko joukkueen peliä pyörittämällä ketjulottokonetta suu vaahdossa ja Karu Karja pyörii kulmissa kiukutellen.

Ei helpota tuska, sillä huomenna tulee arkivihollinen kylään. Peli on edelleen sekaisin meillä ja sieltä tulee organisoitua hyökkäystä kerta toisensa jälkeen. Ihmeitä vaaditaan ja toivottavasti huomenna sellainen tulee arvon kapteenimme JiiPee Hytösen muodossa.
 

torpeedo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Lunkan väärintorjutut voitot
Torpeedolle, sniif! Ottaako playoffit 90-luvulta vieläkin näin koville? Jos edes olit syntynyt silloin?

On se kovaa, kun oma joukkue voitti mestaruuden vuonna jotain.

Ihme kitinää ja itkemistä sanon minä.

Ekaks sanon että mun lapset ovat syntyneet 90-luvulla. Ennen ensimmäistäkään JYPin mestaruutta.

Toiseks sanon että JYP puhuu mestaruuksista vielä pitkään mun kuoleman jälkeen yksikössä.

Kolmanneks mä sanon että HIFK on voitanut mestaruuksia monikossa jo ennen mun syntymää.

Siihen nähden mulla on kaikki oikeus sanoa että JYP pelasi tänään akkamaisesti, akkamaisten tuomarien siunatessa.
 

RoopeS

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ekaks sanon että mun lapset ovat syntyneet 90-luvulla. Ennen ensimmäistäkään JYPin mestaruutta.

Toiseks sanon että JYP puhuu mestaruuksista vielä pitkään mun kuoleman jälkeen yksikössä.

Kolmanneks mä sanon että HIFK on voitanut mestaruuksia monikossa jo ennen mun syntymää.

Siihen nähden mulla on kaikki oikeus sanoa että JYP pelasi tänään akkamaisesti, akkamaisten tuomarien siunatessa.

Amen!

Jottei menisi one-lineriksi on vielä todettava, että JYP:in fanisankarit kyllä nyt itkevät ja inisevät täällä enemmän kuin kukaan muu. HIFK:n fanit toteavat vain, että tuomarityö oli taas surkeaa, ei muuta.

Ihme juttu, kun HIFK.n fanit valittavat tuomareitten huonoutta kun joukkue häviää, ollaan itkiöitä ja ties mitä huonoja häviäjiä. Sitten kun joskus valitetaan tuomarien huonoutta kun voitetaan ollaan taas itkijöitä. Onko tässä jotenkin kiellettyä kommentoida tuomaritoimintaa tuloksesta riippumatta ?

Tuomari kaksikko oli taas huono, joskaan ei niin huono kun tiistaina. Olis kiva taas saada vähän parempia dumareita stadiin, edes tilapäisesti käymään....
 

Red Machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä oon tainnu olla eri matsissa kuin Red Machine tai sitten mun rillit on paljon punaisemmat. Tai ehkä voitonhuumassa kaikki näyttää ruusuiselta. Mun silmiin nimittäin näytti siltä, että IFK:n VIISIKKOpuolustus pelasi hyvin ja uhrautuvasti.

Eiköhän oltu samassa matsissa, äänet kun on varmaan yhtä käheänä. Mutta mutta. Kyllä me kritisoin HIFK:ta tän illan perusteella ja siis vertaan illan suoritusta syksyyn. Se jengi, mikä syksyllä pelasi, osasi pelata todellista viisikkopeliä mihin kuului niin puolustus kuin myös hyökkäys. Muistatko kun Mikke pelasi itsensä fanien sydämiin, Clarke tehoili hyökkäyspäässä(ja puolustuspäässä keräsi miinuksia), Lennu-Töykkälä-Liivik esitti liigan parasta telaketjuilua ja meillä oli se kookoon veska maalilla?

Siihen viisikkopelaamiseen, puolustamiseen, hyökkäämiseen ja luistelun+pelivarmuuden sujuvuuteen mä vertaan peliä koko ajan. Toki tämänpäiväinen oli askel kohti oikeaa ja saatiinpa kaksi kovaa juttua, Nortin nolla ja Jypin päänahka. Näistäkin huolimatta ja voitonhuumasta, pitää olla realistinen. Tunnustusta jengille, tottakai. Mutta kokonaisuudessa on vielä tekemistä.

Jos tämä olisi playoff-sarja, olisin enemmän kuin huolissani. Jypiltä uupuivat maalit, kaikki muu olisi periaattessa korjattavissa. Jopa kariyan kiukuttelut. HIFK:lla olisi helvetin paljon enemmän tekemistä.

e. Torpeedon kuitti viikon paras =)
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei HIFK:n peli täydellistä ollut ja huonommalla maalivahtipelillä tai Jypin paremmalla viimeistelyllä olisi voinut tulla tappio. Silti ensimmäistä kertaa pitkään aikaan oli matsin jälkeen sellainen olo, että voi tästä jotain vielä tullakin.

Turhan monta kertaa on nähty, kuinka Hifki hukkaa kaikki mahdolliset maalipaikat ja vastus vie pisteet käyttämällä vähänsä. Nyt meni jokseenkin päin vastoin, vaikka kyll Hifkikin puolen tusinaa "varmaa" paikaa missasi matsina aikana.

Noronen - Mahtia. Ja Kuhta on kyllä ollut parempi, mitä ikinä olisin osannut odottaa. Ekassa erässä heitti ihan fantastisen syötön, mutta harmi kyllä maali jäi tekemättä.

Toivottavasti tämä ei nyt jää samanlaiseksi hetkelliseksi valonpilkahdukseksi kuin Tepsin kaataminen Turussa.
 

Metukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tasainen peli jota Jyppi hallitsi hienokseltaan. Ei ollenkaan niin selkeä minkä lopputulos antaa ymmärtää. Jyväskyläläisillä oli kyllä paikkansa joista ei nyt pomppinut sisään. Kuten tuossa joku totesikin, Hifk puolustus käsittämättömissä vaikeuksissa kun saa kiekon. Varsinkin toisen erän alussa riittää, kun lyö kiekon Hifkin pakeille - kyllä ne sen kiekon vastustajalle sohlaa, oli painetta tai ei. Lupaschuk ei edes yritä paikata virheitään.

Ottelun säälittävin ilmestys oli, mikä ei ole yllätys, kaljullaan ja tyhmyydellään katsomonkin häikäissyt Jyväskyläläis-joukkueen maajoukkueessakin ansioitunut valmentaja. Heilutti valkoista lippua, kun koko illan Jyppiä suosineet tuomarit erehtyivät viheltämään jäähyn. Se antautumismerkki meni perille ja Haataja laukoi komean maalin, jonka jälkeen tuo itkijäeukko tuijottikin minuutin verran tyhjyyteen ehkä miettien alle markkinahintojen Jyväskylään saadun maitojuna-ketjun todella paskoja otteita.
 

HJL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Katso Pallo, Vancouver Cancouver
Olipa kieltämättä aika viihdyttävä peli. Molemmilla oli omat hetkensä, IFK käytti tilanteet paremmin hyväkseen.

En antaisi miinusta juuri kenellekään kotijoukueen pelaajalle, vaikka tapoihin kuuluu, että nyt pitäisi haukkua Haverinen, Söderholm, Lupa ja Clarke. Vitut. Nolla päästettyä maalia kertoo koko jengin asenteesta. Vihdoinkin.

Kiinnitin huomioni erityisesti IFK:n hyökkääjään, numero yhdeksään, Kimmo Kuhtaan. Ekassa erässä pyöritti yksin JYPin viisikon täysin kuutamolle ainakin kerran. Kahdessa viimeisessä erässä vahvaa pelaamista. 2-0-maali oli klassinen Kuhta: on aikaa, katsellaan, mihin vedetään ja siellä lepää.

Oliko JYPin kultakypärä Pihlström. Oli hyvä.

Ps. Se, joka väittää Kuhdan olleen huono/ihan sama-hankinta, lähetän terveiset: HAISE VITULLE!! OLET VÄÄRÄSSÄ. Ihan sama, onko pleikareissa kiikarit, jos noilla otteilla vie osaltaan IFK:n kotietuun.
 

-BR-

Jäsen
Suosikkijoukkue
HELSINGIN IFK, DEFC #1
Oliko JYPin kultakypärä Pihlström. Oli hyvä.
Tuppurainen.

Ps. Se, joka väittää Kuhdan olleen huono/ihan sama-hankinta, lähetän terveiset: HAISE VITULLE!! OLET VÄÄRÄSSÄ. Ihan sama, onko pleikareissa kiikarit, jos noilla otteilla vie osaltaan IFK:n kotietuun.
Ai maailma, toi oli osuvasti sanottu! Päivän paras ja aiheutti naurumyrskyn täällä... =D

Ihan mukava ottelu kyllä kaikinpuolin, miinus surkeat dumarit (kuten tiistainakin). Pisteet himaan Nortin ja koko jengin nollapelillä. Muutama kahina, Lennun tsemppi, Killen ranne ja uusi hieno KWL-ketju! Viisikko-peli toimi lähes koko matsin. Siinäpä se näin tiivistettynä.

Niin ja Ramulle enemmän peliaikaa! Pitäisin ehkäpä tuon ARG-ketjun edelleen koossa, mutta annetaan nyt muutama matsi aikaa tähän uuteen ykkösketju-kokeiluun...
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Oliko JYPin kultakypärä Pihlström. Oli hyvä.
Joko minä menin tässä miinaan tai siellä toisessä päässä on pimeätä kuin siinä kuuluissa asunnossa sähkökatkon aikana.

Pihlström on tullut joukkueeseen "juuri äsken". Mitä luulet kerkeääkö siinä ajassa tehdä niin paljon pisteitä, että sarjataulukossa kolmantena olevan joukkueen sisäisessä pistepörssissä nousee parhaimmaksi? JYPin kultakypärä tässä ottelussa oli Jani Tuppurainen.
 

HJL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Katso Pallo, Vancouver Cancouver
Ihan mukava ottelu kyllä kaikinpuolin, miinus surkeat dumarit (kuten tiistainakin). Pisteet himaan Nortin ja koko jengin nollapelillä. Muutama kahina, Lennun tsemppi, Killen ranne ja uusi hieno KWL-ketju! Viisikko-peli toimi lähes koko matsin. Siinäpä se näin tiivistettynä.

Tuosta KWL-ketjusta tuli mieleen: tuntui, että Killen tulo tuohon kenttään antoi Luttiselle pelihaluja lisää. Parasta Luttista, mitä olen tällä kaudella nähnyt.

Tähdet menivät tänään niin oikein kuin vain voi mennä.

Ps. Vai että Tuppurainen... Just. No, kiitos kaunis, -BR-.

Muokataanpa: Pakkipari: Sori, olen yössä. Pihlmania tarkoitin. Ei kuitenkaan käsittääkseni edes pelannut. :) Eli puihin meni...
 

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Ihme kitinää. Viisikkopuolustus on eri asia kuin kahva. Duffa osaa ekan ja Rautakorpi viimeisen.

Ilman hirveää narinaa, kyllä JYP Helsingin Jäähallissa nimenomaan osasi tuon Rautakorpi-kiekon. Ja edelleen, niin pelataan kuin tuomarit sallivat ja tänään meni paljon läpi. Vain Miikka Lahden kaatuilut taisivat olla jäähyjen arvoisia, muuten kyllä ala-arvoista pillipiiparointia.

Mikä ihme oli Kariyan kääpiöllä vikana, kun hihat noin paloivat? Ensin hakkasi mailalla Hirsoa, sitten Petrelliä, sitten vielä vihellyksen jälkeen sivusta IFK-pelaajan kimppuun ja sitten karkuun. Hyi v. Toki tässäkin, tuomarien hereilläollessa olisi voitu Kariya istuttaa ekasta huitomisestaan jäähylle.

Noroselta huikea ilta, parhaimmillaan maaginen. Muutenkin toinen ilta tällä viikolla stadin Jäähallissa, jossa tunnelma on kuin "entisaikoina"(eli ei lähelläkään, mutta tunnelmaa on ja A-katsomon puolikin elää vahvasti mukana) ja vastassa entiset tylsäsarjalaiset KalPa ja JYP. Hyvin positiivinen juttu muuten melko tylsän SM-liigan kannalta.
 

Marcus Juslin

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Pelin ainoastaan radiosta nähneenä on vaikea kommentoida tuomarien otteista mitään, ketä sorsittiin ja ketä ei, mutta ainakin Lievemaan (RadioJKLn selostaja) mukaan JYP sai kaksi kyseenalaista jäähyä juuri silloin, kun oli se viimeinen mahdollisuus (last hypothetical momentum) tarttua peliin mukaan. Lievemaan kommenttien perusteella kyllä muuten jäi sellainen fiilis, että JYP hyötyi tänään HIFKiä enemmän tuomareiden kämmeissä - joten uskotaan stadin kundeja. Dufvan ja tänne kirjoittelevien hifkifanien perusteella JYP pelasi kuitenkin periaatteessa hyvin, joten ei kai tässä kannata enempää tänään enää kaljaa vetää - töihinkin pitäis mennä huomenna.
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Muokataanpa: Pakkipari: Sori, olen yössä. Pihlmania tarkoitin. Ei kuitenkaan käsittääkseni edes pelannut. :) Eli puihin meni...
Eipä tuossa mitään. Ihan ymmärrettävä virhe. Eihän tuossa ole nyt kuin -man vaihtunut -strömiin. Ja ei Pihlman pelannut. Eikä pelaa vielä ainakaan kuukauteen. Ja sekin ottaa taas kupoliin.

Mun vuoro editoida:
Mikä ihme oli Kariyan kääpiöllä vikana, kun hihat noin paloivat? Ensin hakkasi mailalla Hirsoa, sitten Petrelliä, sitten vielä vihellyksen jälkeen sivusta IFK-pelaajan kimppuun ja sitten karkuun. Hyi v. Toki tässäkin, tuomarien hereilläollessa olisi voitu Kariya istuttaa ekasta huitomisestaan jäähylle.
Kariyan pelaamisessa paistaa hirveä tuska läpi. Ei tule oikein onnistumisia, joukkueen pelaaminen on yleisesti ottaen aivan perseestä, miestä itseään hakataan jatkuvasti mailalla ties minne. Sellaista pientä ja vähän jykevämpää naputtelua käsiin ja pohkeille ihan koko ajan. Kai siinä sitten joskus pienellä pelimiehelläkin mitta tulee täyteen ja pitää joskus antaa samanlaista kohtelua kuin hänelle annetaan. En silti hyväksy sitä toimintaa. Jos oikeasti käy häiritsemään, niin antaisi tilanteessa takaisin ja olisi valmis vaikka pieneen vastustajan ihran hierontaan ilman hanskoja.
 

akimoto

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Edmonton Oilers, JJK, Man C
Oliko Norrena HIFK:n kultakypärä?! Eikös se JYPissäkin pelannut ihan ok?! Onko tuomarit alipalkattuja, kun niin paskoja kerta ovat? Paljon peli muuten päättyi?

Huomenna RD vois heilutella jo heti aamusta alkaen valkoista lippua ja luovuttaa pisteet suosiolla savolaisille. Turhaa ajaa Jyväskylään asti niiden takia. Taltta-Toivolan lanseeraama miljoonamiehistö voisi tulla huomiseen peliin vaikka peilin kautta, jos alkais homma toimimaan.

Onnea pisteistä Helsinkiin.
 

HJL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Katso Pallo, Vancouver Cancouver
Eipä tuossa mitään. Ihan ymmärrettävä virhe. Eihän tuossa ole nyt kuin -man vaihtunut -strömiin. Ja ei Pihlman pelannut. Eikä pelaa vielä ainakaan kuukauteen. Ja sekin ottaa taas kupoliin.

Tuohan on luonnollista. Mikään jengi ei kestäisi Pihlmanin menetystä ilman, että vituttais. Paitsi Tamin Sport.
 

Höyry

Jäsen
Kariya:sta heitetyt kommentit viittaa varmaan 3-0 maalin jälkeisiin tapahtumiin. Kariya kun on Kanadalainen ja vihaa häviämistä, niin laittoi vähän raivoa peliin. Tällä hän nosti osakkeitaan ainakin allekirjoittaneen silmissä, koska vihaan sitä löysäilyä mitä yleensä pelin menettäneen joukkueen pelaajat esittävät.

Ymmärrettävää oli JYP pelaajien turhautuminen, kun oli kaksi ja puoli erää lyönyt päätä mäntyyn ja sitten saa vielä hyvin kyseenalaisen jäähyn.

Täällä on arvosteltu HIFK:n puolustuspeliä. Sitä en voi ymmärtää, koska juuri sen takia HIFK otti 3 pistettä. Osa on ehkä mennyt sekaisin puolustajien pelaamisen ja puolustuspelaamisen kesken. Puolustajien hyökkäyspelaamisessa oli puutteita, mutta puolustamisen he hoitivat erittäin hyvin.
 

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Kariya:sta heitetyt kommentit viittaa varmaan 3-0 maalin jälkeisiin tapahtumiin. Kariya kun on Kanadalainen ja vihaa häviämistä, niin laittoi vähän raivoa peliin. Tällä hän nosti osakkeitaan ainakin allekirjoittaneen silmissä, koska vihaan sitä löysäilyä mitä yleensä pelin menettäneen joukkueen pelaajat esittävät.

No mielestäni Kariya vaikutti kyseisessä tilanteessa lähinnä vihaiselta teiniltä, joka yrittää saada vanhempiensa(tuomarien) huomion. Lähinnä karkuunluikkiminen ja jatkuva narina tuomareille jää miehestä taitojen lisäksi toki mieleen.
 

Paaze

Jäsen
Kaksi huvittavaa asiaa, mitä ottelussa tapahtui oli:

1.Sinkun haastaminen Norosen kaverilliseen pystypainiin, johon ikävä kyllä Nortti ei lähtenyt. Taisivat asialle molemmat naureskella.

Taisi olla Sinkun onni ettei lähtenyt. Ja varmaan siihen luottikin, ettei heti toista kertaa lähde. Samanlaisessa tilanteessahan pari vuotta sitten Jyväskylässä Sinkku haastoin Satosaaren Pelicans pelissä. Silloin Sato riisui maskin ja hanskat maalinpäälle ja lähti keskialueelle, niin Sinkku peruuttikin karkuun. Silloinkin naureskeltiin, nimittäin Satosaari ja Nurminen Sinkulle.
 

Red Machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ymmärrettävää oli JYP pelaajien turhautuminen, kun oli kaksi ja puoli erää lyönyt päätä mäntyyn ja sitten saa vielä hyvin kyseenalaisen jäähyn.

Täällä on arvosteltu HIFK:n puolustuspeliä. Sitä en voi ymmärtää, koska juuri sen takia HIFK otti 3 pistettä. Osa on ehkä mennyt sekaisin puolustajien pelaamisen ja puolustuspelaamisen kesken. Puolustajien hyökkäyspelaamisessa oli puutteita, mutta puolustamisen he hoitivat erittäin hyvin.

Ymmärrettävää juu, ja varsinkin HIFK-fanin silmissä tollasen tajuaa. Viime tiistaina kun meillä sulake räjähti totaalisesti samanlaisessa tilanteessa kun oltiin. Kariyan tempussa etoo se, että kaveri 'riehuu' eka ja sitten luistelee karkuun jättäen muut Jypin pelaajat ottamaan HIFK-pelaajien vitutuksen päälleen.

Puolustuspeliä arvioidessa, ja viittaankin tässä tuohon sun vikaan lauseeseen, on hyvin ironista ja huomionarvoista, että juuri se hyökkäyspelaamisen perseellleen meno aiheutti niitä puolustustehtäviä. Jos itse avaukse olisivat puuttuneet, pakkien nousut jääneet tapahtumatta ja viivavedot olleet perseestä, olisin jättänyt puolustuspelin kritisoimatta. Mutta kun joka toinen pakin avaus johti, karmean virheen kautta, vastustajan vaaralliseen tilanteeseen, mistä Nortti hoiti kaikki omansa mutta pakit vain 50%(karkea arvio) niin silloin puolustuspeliä voi kokonaisuudessaan kritisoida.

Toki myönnän, että uhrautuvasti HIFK:n pakisto pelasi ja hyvin tulivat hyökkääjäät jeesaamaan.
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Taisi olla Sinkun onni ettei lähtenyt. Ja varmaan siihen luottikin, ettei heti toista kertaa lähde. Samanlaisessa tilanteessahan pari vuotta sitten Jyväskylässä Sinkku haastoin Satosaaren Pelicans pelissä. Silloin Sato riisui maskin ja hanskat maalinpäälle ja lähti keskialueelle, niin Sinkku peruuttikin karkuun. Silloinkin naureskeltiin, nimittäin Satosaari ja Nurminen Sinkulle.
Tämähän oli sovittu vitsi Sinkun ja Satosaaren kesken. Ai mistäkö tiedän? Satosaari sen minulle paljasti. Varmaan nytkin Sinkulla oli samanlaista juttua mielessä. Vähän kiusoittelee mutta siihen se sitten aina jääkin.
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
- - -
Nolla päästettyä maalia kertoo koko jengin asenteesta. Vihdoinkin.
- - -

Tästä puhuin itsekin pelin jälkeen.

A S E N N E. oli piiiitkästä aikaa kohdallaan. Tilanteet pelattiin loppuun asti ja vaikka ei aina onnistuttu oman pään puruissa jne, ei selkä suoristunut välittömästi kuten niin monissa aiemmissa matseissa. Palkinto tuli nimenomaan sitä että nyt pelattiin taistelumielellä eikä hellitetty. Vaikka alku oli vaikean oloinen, ilmeisesti sen selvittämisestä rohkaistuneena jengi jaksoi painaa asenteella.

Ollaan kukin pakeista mitä mieltä hyvänsä, ja oman pään purkukiekoista jotka toki olisi voinut hoitaa paremminkin, niin kokonaisuutena ei puolustuspäätä voi suuresti moittia kun omiin menee nolla maalia.

Ei peli todellakaan ole vielä täydellistä, mutta nyt oli jo sellaista mentaalipuolen tekemistä jota ollaan kaivattu jo jonkin aikaa.

- "mistä näitä partasia ja vuohtoniemiä oikein tulee tuomaroimaan..?"
- "mistä näitä möttösiä tulee huutelemaan..?"

peukku ;-)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös