Syöttöpiste Bluesin Giliatille siihen maaliin.Oliko nyt ihan näin? Itse katsoin, että Hamill yritti syöttä Vihkolle poikittaissyötön, mutta jäikin Liedekselle. Siitä oli Laurikainen liukunut jo takatolpalle ja Liedes pääsi yllättämään.
Oli miten oli, maali mikä maali ja se on tärkeintä.
Näkyikö TV:ssä? Halonen nappasi kiinni ja Mutanen tuli lyömään. Siihen yleisö täällä reagoi.Tässä on jo dramaattinen tulkinta todellisuuteen nähden, ei luoja :D
Tuomarit kyllä pihalla Lappeenrannassa Löfqvist vetää poikkarilla kahteen otteeseen KalPan pelaajaa maalinedustalla ilman, että kalpalainen on maalivahdin alueella niin aloitus keskialuuelle.
Oliko nyt ihan näin? Itse katsoin, että Hamill yritti syöttä Vihkolle poikittaissyötön, mutta jäikin Liedekselle. Siitä oli Laurikainen liukunut jo takatolpalle ja Liedes pääsi yllättämään.
Mielenkiintonen linja turussa...Ässille vihelletään todella paljon helpommin boksia. Mistä se Riksmanin jäähy tuli? Näytti siltä että Smolenak olisi luistellut suoraan Riksmanin mailan tuppeen.
Heti perään keskialueella lyödään Saarelalta maila käsistä mutta ei mitään...Eiköhän Ässiltä tule vielä se hyvä erä tänään.
Kaikki kelpaa, ne räkämaalit ja pomputkin.Oliko nyt ihan näin? Itse katsoin, että Hamill yritti syöttä Vihkolle poikittaissyötön, mutta jäikin Liedekselle. Siitä oli Laurikainen liukunut jo takatolpalle ja Liedes pääsi yllättämään.
Kyllähän kerran taisi lyödä. Ei tosin yllätä tänään, ettei tuota nähty/katsottu rikkeeksi.Näkyikö TV:ssä? Halonen nappasi kiinni ja Mutanen tuli lyömään. Siihen yleisö täällä reagoi.
Hyvä provo.. Happamia sano kettu.........Toi Tapola on melkeen yhtä hyvä valkku kurRaipe.
Kiitän! Aloin jo epäillä näköäni.Kyllähän kerran taisi lyödä. Ei tosin yllätä tänään, ettei tuota nähty/katsottu rikkeeksi.
Pakko oli tallenteelta varmistaa, ettei nyt ihan paskaa suolla.Kiitän! Aloin jo epäillä näköäni.
Toi Tapola on melkeen yhtä hyvä valkku kurRaipe.
Mielenkiintonen linja turussa...Ässille vihelletään todella paljon helpommin boksia. Mistä se Riksmanin jäähy tuli? Näytti siltä että Smolenak olisi luistellut suoraan Riksmanin mailan tuppeen.