To 4.11.2021 Otteluseuranta (Liiga)

• 9 630
  • 215

Jääkaappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga
Nenonen levitti tilanteessa polveaan selkeän plvitaklauksen määritelmän mukaisesti. Utusen (sehän se vissiin oli?) suurin rike oli olla kentällä. HPK peluri ihan itse osui päällään olkapäähän, ei taklausta, ei mitään muutakaan. On niissä pientä eroa...

Juu, Nenonen oikein hakemalla haki. Tiedätkö mikä on reaktio?

Utusella ei aikomustakaan väistää ja aivan suoraan kupoliin, mutta näistähän ei Liigassa tunnetusti tule mitään.

Olisi pitänyt tehdä Jasekit ja jäädä kentälle makaamaan.

J_Boumedienne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Kärpät, Suomen palloilumaajoukkueet
Pendon artikulointia on aina miellyttävä kuunnella. Nuoret Leijonat on kyllä hyvissä käsissä.

(1)
  • Tykkää
Reactions: OPEX

Heitinga

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Nenonen levitti tilanteessa polveaan selkeän plvitaklauksen määritelmän mukaisesti. Utusen (sehän se vissiin oli?) suurin rike oli olla kentällä. HPK peluri ihan itse osui päällään olkapäähän, ei taklausta, ei mitään muutakaan. On niissä pientä eroa...

Vetosin vain viestissäni kuripitodelegaation sanoihin. Siitä kun saa käsityksen, että kolahdus ei ole tahallinen mutta penaltia tuli. Ei eroa siis tässä Utuseen mitenkään.

Ja siis en mä tästä nyt mitään pelikieltoa oikeasti Utuselle hakisi. Vituttaa vaan kun oma joukkue on aloittanut kauden päin persettä ja tuntuu kun tuomarit sekä kurinpito seuraisi joukkueen toimintaa suurennuslasilla samalla kun kaiken maailman batnat ja utuset lanailee muita päähän. Jos kyseessä olisi Utusen sijasta ollut Tikka niin pelikielto olisi varma.

Radiomäki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans...ja aiemmat Kiekkoreippaan jälkeläiset
Juu, Nenonen oikein hakemalla haki. Tiedätkö mikä on reaktio?

Utusella ei aikomustakaan väistää ja aivan suoraan kupoliin, mutta näistähän ei Liigassa tunnetusti tule mitään.

Olisi pitänyt tehdä Jasekit ja jäädä kentälle makaamaan.
No voihan sen noinkin nähdä jos oikein kovasti haluaa. Ja se Jasekin makoilu oli kyllä ihan kauhea filmi. Jasek metodinäyttelijän kyvyillään jaksoi pitää roolin yllä kaksi seuraavaakin peliä. On se kyllä oikein Jurkkien Jurkka...

mesag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Manniselta melkoisen täydellinen ohjaus, mietinkin, että kylläpä Malik hörppäsi.

J_Boumedienne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Kärpät, Suomen palloilumaajoukkueet
Konna tasoittaa terävän Ilves-hyökkäyksen päätteeksi.

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS, Varjomodet
Olipa tökerö siirtymä hengenpelastustarinasta mainoksille Hämeenlinnassa. Itse en toki mainoksia nähnyt, vaan torjuntoja, mutta silti.

(1)
  • Tykkää
Reactions: OPEX
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy