Uusia ukkoja tulee sellasta kyytiä, että ei ehdi laittelemaan nimiä ku keltasiin.Käsitin, että SaiPa pelaisi tällä kaudella kaikki ottelunsa keltaisilla paidoilla.
Saulietis laittoi yhden kovan taklauksen ja muutaman pienemmän (ajeli epäsuorasti myös tuomarin). Kolehmainenkin laittoi vissiin yhden kovemman. Saipalaiset pommitti yhdessä vaihdossa Mäkelää noin kolme kertaa, mutta siinä ne sitten taisi olla. Eli verrattuna esimerkiksi jokunen aika sitten pelattuun HIFK peliin taklauksia oli oikeastaan aika vähän.Raportin otsikossa mainittiin Hämeenlinnassa olleen kovien taklausten ilta vaikkei itse raportissa taklauspelistä kerrottu mitään. M10 kertoi Niemisen tarjonneen muutaman hyvän niitin, mutta oliko siellä jotenkin tavanomaisuudesta poikkeva määrä niitä kovia taklauksia?
Mitä minä olen pelejä kotoa seurannut, on liigan sivut toimineet Hämeenlinnastakin ihan hyvin. Tosin nyt viimeaikoina on ko. sivuilla ollut vaikeuksia vähän jokaiselta paikkakunnalta...Onko muuten yleistä, että liigasivujen otteluseuranta tökkii pahasti juuri Hämeenlinnassa... torjunnat vasta erätauoilla, laukauksia ei laske kukaan jne.
Jos nyt jotain positiivista niin Levokari ja Tuominen pelasivat hyvin alakerrassa, nähtiinpähän Jonilta parit nousutkin.
Kuinka paska Pauli sitten yleensä on, jos tuo oli hyvä esitys?
Mestistasoa korkeintaan koko äijä.
Koittakaa päästä yli siitä, mitä tapahtui Suutariselle. Katsokaa vaikka tilanne uudelleen, jos alkaisi helpottamaan. Siinä teille:http://www.youtube.com/watch?v=GzuLCUjwBhM
Toivottavasti tämä auttoi ja pystyt jatkamaan elämääsi ilman pelkoa siitä, että Pauli vaanii selän takana.
Kuinka puusilmä sinä yleensä olet?
Toivottavasti tämä auttoi ja pystyt jatkamaan elämääsi ilman pelkoa siitä, että Pauli vaanii selän takana.
Jaajaa. Toisella palstalla kun kyselin, milloin SaiPa pelaa mustilla paidoilla, niin sieltä annettiin nimenomaan vastaus, että SaiPa pelaisi kaikki ottelunsa tällä kaudella keltaisilla, ensi kaudella taas osan mustilla.Uusia ukkoja tulee sellasta kyytiä, että ei ehdi laittelemaan nimiä ku keltasiin.
Osaako joku Lappeen Rantalainen kertoa mitkä oli saipa-pelaajien pelihousujen takareisissä olevat mainoskuvat, tai mikä niiden idea oli. Näytti olevan kieltomerkissä ruuvi ja toisessa kuvassa kiinnitysproppu. Kenen mainos?