To 4.11.2010 Blues-Pelicans

  • 5 521
  • 27

Toni85

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoolainen jääkiekko oikeissa käsissä
Päätöserässä oli Tyrväisellä jotain hässäkkää ja komennettiin ennen aloitusta vaihtoon, mutta en nähnyt tilannetta sen paremmin.

Minun näkemyksen mukaan Levonen huomautti, ettei Tyrväisellä ollut kaulasuojusta, ainakin hän pujotti valkoisen, lähinnä hikinauhalta näyttävän lenksun kaulaansa vaihtopenkille jouduttuaan.

Olihan tuo täyttä paskaa tuo peli, onneksi tuli kolme pistettä, lähinnä Pelicansin huonon esityksen ja Tarkin torjuntojen ansiosta. Kähyn kolme tehopistettä lämmittävät, mutta hänestä itsestäänkin näki, että tulivat "vahingossa".
 

Toni85

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoolainen jääkiekko oikeissa käsissä
Tästä mulla ei ole mitään faktatietoa, mutta jotenkin voisi kuvitella että cheerleaderit saaneet vaikuttaa...

Minullakaan ei ole faktatietoa, mutta juuri samaa kuvittelisin, eli cheerleaderit sanelevat ainakin pelitaukomusat. Sinänsä todella typerää, kun periaatteessa voivat heiluttaa peppuaan minkä tahansa biisin tahdissa...
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Tuomarit anto aivan käsittämättömän paljon roikkua ja huitoa käsille. Samaten poikittaista sai antaa aivan vapaasti. Ei ollut yhtään linjan mukaista mitä muissa matseissa on nähty.
Tästä samaa mieltä, varsinkin Leppäalho oli todella linjaton tuomioissaan. Mitä sitten tulee tähän roikkumiseen ja repimiseen olen sitä mieltä ettei Pelicans nyt sitä hirveän paljon enemmän harrastanut. Sen sijaan se mikä pisti silmään oli tietty "myöhässä taklaaminen" ja tökkiminen jonka kohteena varsinkin Lammassaari oli. Ei voi välttyä ajatukselta että se oli tarkoituksenmukaista ja mikäs siinä kun linja oli mikä oli, eihän eilinen Lammassaarelta mikään huippupeli ollut.

Kaaneista vielä sen verran että ottaisin erittäin mielelläni Tyrväisen Bluesiin ensi kaudeksi. Marjamäki voisi vielä miehen lihamukiin laittaa jugurttikastikkeen sen erittäin tulisen sijaan niin pysyisi fokus vielä enemmän oikeissa asioissa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös