Totta, harmi vain että tuo ei tämän päivän Tappara - Kärpät pelissä pidä ollenkaan paikkaansa. Toki sinä tämän tiesitkin jo.Jos et tee mitään, ei niitä jäähyjäkään tule. Tai no on ne pari maalia saanu aikaiseksi
No eipä taida olla.Onko tänään se päivä kun JYP tasoittaa ilman molaria? Viimeksi joskus 2012
Niin oli ja se ruuhkan ensimmäinen kamppikin jäi viheltämättäHelvetin hienosti taas vedetty tuomarit Tampereella. Tappara lyö kiekon muikkuverkkoihin mutta peliä ei vihelletä poikki --> hetken päästä Kärpille jäähy korkeasta mailasta.
Missä vaiheessa olen todennut Kärppien pelaavan surkeasti? Herätys!Kärpiltä vaan surkeaa suorittamista Huml71 mielestä ja silti johtavat 2-4,,,, paljonkohan peli kun alkavat hyvin pelaamaan ?
Se on se laukausten laatu...Aittokalliolla 41 torjuntaa. Pelicans on tänään itsensä pahin vastustaja.
Olen väärä henkilö arvioimaan Tapparan rikkeitä. Ja peliäkin olen aika katkonaisesti seurannut. Ei mitään räikeitä ole tulkut vastaan. Hakanpäälle olisin antanut jäähyn, kun siirsi maalin työntämällä Rantakarin kehikkoonTotta, harmi vain että tuo ei tämän päivän Tappara - Kärpät pelissä pidä ollenkaan paikkaansa. Toki sinä tämän tiesitkin jo.
Missä vaiheessa olen todennut Kärppien pelaavan surkeasti? Herätys!