Kaunis tekoHieno filmaus Simontaipaleelta, vaihtais lajia pelle.
Kaunis tekoHieno filmaus Simontaipaleelta, vaihtais lajia pelle.
Se on sitä "parempaa" rikkomista...Jatkuvasti saa Kerho kyllä estää karvaajaa toisella pelaajalla. En kyllä ymmärrä miksi Liiga haluaa tällaista vauhtien roikkumista pelattavan.
Ei kai siellä vaan itketty?Hienoa nähdä jäähy uusintana. Tai siis olisi, jos ei olisi tärkeämpää näytettävää kuten Antti Pennanen ja Ville Peltonen.
Väliaikatietoa: Mika Saukkonen havaitsi kello 20:44, että HIFK:n Berglund menetti tasapainonsa kummallisessa paikassa.Helsingin jäähallissa vaihdetaan Siim Liivikin mukaan jatkuvasti teriä luistimiin. Siim meinaa selvittää että mikä homma. Jäämme jännityksellä odottamaan.
Suomen omaa lätkää, meidän peliä, itkua ja kamppailua.Ei kai siellä vaan itketty?
Laita toki tarkempaa kuvaa jos sinulta kerta löytyy. Itse en noista hidastuksista kyllä pysty varmuudella ketään HUOR* haukkumaan, mutta toki kukin taplaa tyylillään.Vittu mikä HUOR* toi Simontaival. Filmaa jäähyn Sportille. ULOS tollanen rotta
Oliko kuin miekanisku?Kalpalainen tosisankari kaatuu heittäen päätään taaksepäin kuin olisi saanut kirveestä päähän,harmi vain ,että hidastus kertoi , ettei maila osunut edes kypärään.
Urheilun syöpä nämä näyttelijät!
Mitä toisaalta voi odottaa joukkueelta, jonka päävalmentaja vähättelee päähän kohdistuneita taklauksia?Kalpalainen tosisankari kaatuu heittäen päätään taaksepäin kuin olisi saanut kirveestä päähän,harmi vain ,että hidastus kertoi , ettei maila osunut edes kypärään.
Urheilun syöpä nämä näyttelijät!
Toiset laittaa privaa ja toiset vaan itkeeLaita toki tarkempaa kuvaa jos sinulta kerta löytyy. Itse en noista hidastuksista kyllä pysty varmuudella ketään HUOR* haukkumaan, mutta toki kukin taplaa tyylillään.
Eipä ollut oikein mitään toimintaa havaittavissa, mutta selvästi ohjaajan mielestä kiinnostavampaa kuin jäähyyn johtanut tilanne.Ei kai siellä vaan itketty?
Nykyäänhän kaikki nimet on automaattisesti suojattu. Eli nimeään ei saa vaihtaa Mouhijärveksi, jos sen nimistä esi-isää ei suvusta löydy.Mouhijärvi ei oo suojattu nimi. Eli kaikki käyttää...
Joo, älytön jäähy Burtilta.Kyllä nyt kustaan itse.