Ei väliä. Zagidulin kumminkin torjui sen.Siella ei ole Kova ketaan maalivahdin alueella. Paitsi maalivahti
Ei väliä. Zagidulin kumminkin torjui sen.Siella ei ole Kova ketaan maalivahdin alueella. Paitsi maalivahti
Kiekko oli vain vapaana kun vihellys tuliEi väliä. Zagidulin kumminkin torjui sen.
Riittänee vähän heikompikin kuin maailman top5 laukaus…Niinhän mä just sanoin...
Siella ei ole Kova ketaan maalivahdin alueella. Paitsi maalivahti
Mikko ''veljeni pelaa maajoukkueessa'' PetmanParempi Petman 1-1!
Mää olen se rikasKarjalainen melkoinen köyhän miehen Artyukhin noissa jälkitilanteissa.
Anna miehen nyt nauttia kun velipoika osuu. Meillä on jo se maajoukkueen veljes, niin shhMikko ''veljeni pelaa maajoukkueessa'' Petman
Ai että mä diggaan tällä hetkellä Karjalaisesta! Anna palaa Cowboy!
Mikko "Riki Sorsan veli" Peeetman.Mikko ''veljeni pelaa maajoukkueessa'' Petman
Taitaa riittää KooKoolle tänään kun vain Malik on vireessä. Tätä menoa se on kohta voitot 3-0.KooKoon peli on kyllä aivan sekaisin
Mikko ''veljeni pelaa maajoukkueessa'' Petman
Ennen Lukon #17 paikkaa oli aika samanlainen poikittainen mistä Austin sai jäähynEiks nää ole aika hyvin tänään mennyt?
Reilua erää vajaa 3 peliä pelattu ja Jukurit hyökkääjillä 0 maalia, jokuhan tossa mättääTaitaa riittää KooKoolle tänään kun vain Malik on vireessä. Tätä menoa se on kohta voitot 3-0.
Onko sulla rikas mies?Mää olen se rikas