Mainos

To 31.1.2013 Tappara-Jokerit

• 17 367
  • 52

Nwoke

Jäsen
Suosikkijoukkue
SAINTS salibandy, Spiral-liiga, Tampere
Olihan se aika onneton väistö Ben-Amorilta, joten kallistun siihen että tarkoitus oli osua juuri tuon verran. Miksei juuri tällä kertaa heittänytkään lumia veskarin naamalle, kuten joillain on tapana joskus tehdä? Onneksi tyhmyydestä sakotettiin jäähyllä, ja onneksi Metsola ei loukkaantunut.

Et tainnut nähdä tilannetta hidastuksena? Minä näin ja Ben-Amour kyllä väistää nostamalla jalan aivan viimetipassa, eikä Metsola saa tilanteessa loppujen lopuksi minkäänlaista kontaktia. Tietenkin joku toinen pelaaja olisi jättäny kiekon tavoittelun kesken ja vain vetäissyt lumet nassulle, mutta turha syyttää tässä Beniä joka aivan viimeiseen asti tavoitteli vain kiekkoa.

Itse peli oli hyvin samanluonteinen kuin viime Tampereen vääntö. Avauserä tasaista, mutta toinen erä selkeästi Jokereiden ja kolmas jällen tasaista, tosin eilen Jokerit keskittyi lopulta vain johtoaseman puolustamiseen ja tekikin sen mielestäni aika hyvin.

Tapparan maaleja voi joku pitää tuuripomppuina(mitä ne toki olivatkin), mutta molemmat tilanteet olivat hienosti rakennettuja ja pelattuja, jotka päättyivät vielä siihen, että keskikaistan mies ajoi suoraan kohti maalia.

Oli ihan pakko poimia tuo kommentti. Tähän kun lisää muutaman kommentoijan tästä ketjusta niin päästään asiaan.. Kuinka "turha" kaveri tuo J. Ruutu oikein on? Alivoimalla aivan liigan eliittiä, armoitettu hämmentäjä, kunhan ei vedä läskiksi. Se mikä tekee Jarkosta paljon paremman kuin moni täällä tajuaa on se, että kuinka moni odottaa Jarkolta maaleja tai syöttöjä matseissa? Mikä on Jarkon keskeisin tehtävä joukkueessa.. Näistä em. kysymyksistä huolimatta LIIGAN TURHIN JÄTKÄ ja PASKIN PELAAJA olisi Tapparan pistetaulukossa TOP 5!!! 10+14=24 pisteellä!! Vaikuttaa kyllä aika turhalta, eikö? Kaveri ei edes pelaa hyökkäyspainotteisissa kentissä. Mikä tekee asioista vielä jännemmän, oikeastaan erityisen jännän niin TAPPARAN 1. ketjun miehellä on puolet vähämmän maaleja kuin liigan turhimmalla pelaajalla...

Olen kanssasi samaa mieltä ja sitä juuri kommentillani tarkoitin.

PTS

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
En kyllä millään mittarilla saa Ruudusta enkä kyllä Ben Amoristakaan Suomen turhimpia kiekkolijoita. Makunsa tietysti kullakin mutta kyllä mulla tulee montakin turhempaa mieleen. Jarkko hoiti taas tehtävänsä niin kuin reaktiosta näkyy. Mitä tulee tuohon sheikin ja Metsolan tilanteeseen, niin en kyllä jaksa uskoa että Ben Amor sen tahallaan teki. Voi niitä otsikkoja taas, jos jotain pahempaa olisi tuossa tilanteessa sattunut.

Ikuisuuskeskustelu johon on oikeastaan aivan turha mennä. Mää en vaan voi arvostaa pelaajaa, jonka tausta on sellainen kuin Jarkko Ruudulla on ylilyönteineen, sukelluksineen ja kyykistelyineen. Roolinsa voi hoitaa tyylikkäämminkin...Ben Amoriin kunnioitus meni, noh tiedät kyllä itsekin. Ja olen tyytyväinen, että pelaavat vastustajan paidassa, kyllä. Tulee tunnetta mukavasti peliin. Mutta tämä tästä. Jokereille onnittelut ansaituista pisteistä ja eteenpäin.

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

• 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
KooKoo vs TPS
  • 2.26
  • 4.15
  • 2.72
SaiPa vs Tappara
  • 2.52
  • 4.15
  • 2.40
K-Espoo vs Kärpät
  • 2.32
  • 4.30
  • 2.80
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy