On hiukan vaikea käsittää miten se, että KalPalla on 11-12 junnua kokoonpanossa, heikentää sen mahdollisuuksia voittoon niin selvästi monien mielestä. Suunnilleen saman verran (muutama vähemmän) siellä on niitä junnuja muissakin peleissä ollut ja junnujen lisäksi siellä ovat olleet nämä surffarit jotka eivät tänään ole kokoonpanossa.
Itse näkisin asian melkein toisinpäin, sillä junnut ovat pelanneet paremmin kuin Bellissimo, Häppölä ja Timonen. Toki he ovat kokemattomimpia, mutta he pystyvät kontrolloimaan peliä ja vääntämään kulmissa. KalPan junnutosasto on sitäpaitsi tehnyt saman verran (ja kaikki junnut mukaan laskettuna tietysti enemmän) pisteitä kuin nämä vahvistukset yhteensä. He ovat pärjänneet muita joukkueita vastaan, olisiko Ässillä niin ylivoimaisia kenttiä heittää jäälle, että he hyytyisivät? Epäilen.
KalPan peli ei ole tähän mennessäkään kaatunut junnuihin, eikä kaadu tänäänkään.
Hallille olen menossa paikan päälle (toivottavasti 5224 muutakin on tulossa, että saadaan halli täyteen) ja uskon että tulossa on kiihkeä ja tiukka kamppailu. Jos KalPa voittaa ja tekee yhden YV-maalin, olen tyytyväinen. Kaikki muu on liian vähän.