To 3.6.2021 Otteluseuranta (14. kisapäivä)

  • 88 215
  • 2 163

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Mä en nää ainakaan mistään kamerakulmasta, että kiekko olisi ollut maalissa. Eikä varmaan tuomaritkaan, eihän maalia voi hyväksyä, varsinkin kun tuomareiden tuomio kentällä oli käsien levitys. Voi olla, että oli, mutta se ei valitettavasti riitä, jos ei ole kuvallista todistetta. Eteenpäin.


Tosta ylhäältä vähän näkyi, että olisi ollut maalissa. Vähän.

Tämä menee niin kuin on ajateltu.
 

Lasolie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Nashville Predators
Ihan vakavasti ottaen, miten tuo muka oli selvä hylky? Siinähän tsekkiläinen työnsi osaltaan suomalaista maalivahdin päälle ja kiekko oli mielestäni kokonaan maalissa. Pelitilanne ja kiekko keskelle?
Näissä kannattaa muistaa, että pelitilannetuomio tuomarilta oli ei maalia. Sen perusteella tarvitsee nähdä perusteellisesti syyt, että maali hyväksytään
 

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit
Eihän se mikään maalivahdin häirintä ollut, kun aloitus pysyi hyökkäysalueella eikä viety a pisteelle.
 

J_Boumedienne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Kärpät, Suomen palloilumaajoukkueet

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Joo Kanadasta soittivat 2008 aamuyöllä. Sanoin että "now you've crossed the line". Verkko oli varmaan vähän huono.


Mulle soittivat ja kysyivät onko Parros kotona. Sanoin että puhelimessa ja että Tomppa Wilsonille ei kakkua ja Rangersille kakkua. Suljin puhelimen.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Mulle soittivat ja kysyivät onko Parros kotona. Sanoin että puhelimessa ja että Tomppa Wilsonille ei kakkua ja Rangersille kakkua. Suljin puhelimen.

Varjo. Kurinpitäjä?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös