Kiitos, sitä on aina yhtä helppo "lukea" miten kieliposkessa viesti kirjoitettu..Voi vittu, tervetuloa tosikoiden maailmaan!
Ei oo Brucklerillä montaakaan torjuntaa tässä erässä...
Nyt Haberilla on Bluesin paita päällä. Vielä alkutalvesta oli HIFK:n paita päällä Turussa
no eipä pysynyt vaan päätti heittäytyä komeesti. Onneton jätkä jos ei parempaan pysty.Jumaleisson! Leino pysy pystyssä!
Uskomatonta millaista mielihyvää nuo Bluesin maalit sai aikaan meikäläisessä. vaikka olen Kärppäfani henkeen ja vereen, niin asustaako meikäläisessä myös pikku Blues sydän...........AAARRG!!!!!!
Jokereilla on bensa loppu, varsinkin Leinolla.
Kova on työ Jokereilla edessä jos meinaavat tuosta vielä nousta. En olisi 24h sitten sanonut että sarjassa käy vielä näin.
Siltä näyttää. Homma menee just niin kuin pelkäsinkin eli pronssipelissä nähdään.
Myös minun sympatiani tässä välieräsarjassa ovat 100%:sti Bluesin puolella. On kyllä ilo katsoa tuota espoolaisten hurmosta, jolla he ovat nousseet sillasta.Uskomatonta millaista mielihyvää nuo Bluesin maalit sai aikaan meikäläisessä. vaikka olen Kärppäfani henkeen ja vereen, niin asustaako meikäläisessä myös pikku Blues sydän...........AAARRG!!!!!!
Leinolta aika neitimäinen hyppy ja yleisö palkitsi sen aika mehevällä naurulla. :)
Vitustahan tuo ensimmäinen erä oli, ...