To 3.3.2022 Ilves - Lukko

  • 14 260
  • 284

Pika1

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Ilves vei kaksi erää jotenkin ja Lukko kolmannen täysin.
Nyt jäi meille 3 pistettä, jatkot ei todellakaan olisi ollut vääryys.

Täytyy toivoa, että Oden kunnossa.

Timolle ja meiän juomapelille kiitos, että oon kokolailla liikuttuneessa mielentilassa. Huonosta läpästä aina hörppy, ylämummosta kaadoin kireetä. Mulla on nyt tossa vielä 14 hörppyä vetämättä, kun en oo pysyny Jutin tahdissa. Pari ekaa erää meni jotenkin, muta jetsetklubille en pärjännyt.
 
Suosikkijoukkue
Tampereen TAPPARA
Massi-Ilves vei ansaitusti ja nousi omalle paikalle sarjan kärkeen takaisin.
Eikös Ipan pitäisi olla edelleen kakkosena...sama P/O 1,86 Tapparan kaa, mutta vähemmän kolmen pisteen voittoja, vai onko jostain kaivettu tuhannesosatkin?
 

Satunnainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Mielenkiintoinen aloitustilasto. Voitot 26 vs 28 eli prosentit noin 48 vs 52 vieraiden eduksi. Yllättävän tasaista, sillä olen mieltänyt Lukon ihan hyväksi aloituksissa, ja sieltä ei tainnut puuttua ketään siltä sektorilta. Ilveksessä taas vain poissa ollut Kontiola ollut keskimäärin yli 50 % aloittaja.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365 ja Real Madrid
Ihan ok tulos siihen nähden että meiltä vietiin selvä rankkari ja 5 minuutin ylivoima joka pyöritti Lukkoa 66 % varmuudella.
 

33720

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jauhojengi
Haapalalta kyllä hyvä avaus. Nikolishin vaikuttaa turhakkeelta. Huomenna vilttiin? Toki Odenkin saattaa tuosta pudota.

Vois tota peluutustakin hieman miettiä. Kaveri tulee Venäjältä uusiin maisemiin ihan tekijämiehenä ja vetää kaks ensimmäistä peliä lainaukkojen kanssa. Kolmanteen peliin saa kelpo kaverit, parantaa ja 0+2, minkä jälkeen Myrrä viltittää(kyllä, niin sanoi Myrrä itse) seuraavaan peliin. Tänään paluu repalaiseen kokoonpanoon ja nelosketjussa.

Enhän mä tiedä mitä siellä on taustalla, mutta päälimmäinen tunne on se, että Nikolishinista ei edes ole haluttu yrittää ottaa mitään irti, ja mikä on sitten miehen mielialan tilanne, kun uudessa ja oudossa ympäristössä tarjotaan tällaista kohtelua alkuun?

Jotenkin oma järki sanoo, että tällaiselle pelaajalle pyrittäisiin luomaan alussa mahdollisuuksia ja annettaisiin myös hieman aikaa sopeutua, jos ei heti lentoon lähde.

Mutta kuten sanottu: mistäpä voin tietää, onko taustalla jotain erikoista.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös