Nikolishin ei kyllä nauti Myrrän suosiosta, kyllä mä silti olisin tämän laittanut Iso-Mustajärven tilalle kakkosen keskelle, ja Iso-Mustajärven nelosen keskelle, ja Nallin laitaan.
Jukuri pysäyttää ipan toisen kerran kahteen päivään, veikkaan.
Itse olen ihmetellyt jo pitkään miksei Masinia ole laitettu Lancasterin pariksi. Selvästi paras vaihtoehtohan hän olisi Parikan saappaisiin. Lancaster on ollut aika hukassa Salmelan parina.Eipä sitä oikein muuta veikkausta voi odottaakaan tapsun kannattajalta.
Ketjuruletti on kyllä aikamoista. Toki varmaan vähän pakon sanelemana.. vissiin osa pelaajista ei ole vieläkään saanut lupaa pelata peräkkäisinä päivinä, niin heitä säästellään huomiselle. Salmela pitäisi saada kyllä ykkösparista pois. Mielellään vaikka koko kokoonpanosta ulos.
E: Ja korjataan Tappara = tapsu, kerran Ilves = ipa
Itse olen ihmetellyt jo pitkään miksei Masinia ole laitettu Lancasterin pariksi. Selvästi paras vaihtoehtohan hän olisi Parikan saappaisiin. Lancaster on ollut aika hukassa Salmelan parina.
Tuosta en tiedä, mutta hassulta tuntui että Lukko kolmannen liigatason veskarin hommasi. Nyt tässä koronakurjimuksessa ei tunnu lainkaan huonolta idealta. Joku jopa ihmetteli miksi Lukko kutsuu oman veskarinsa takaisin.. Nyt varmaa alkaa silmät aukeamaan ja tosiaan Sportilla oli aikaa reagoida.Jukuri pysäyttää ipan toisen kerran kahteen päivään, veikkaan.
No siis Masin selkeästi halutaan pitää jonain Gazdan tulkkina, koska mentiin rikkomaan hyvin toiminut Masin-Johansson pari. Kyllä tuo Salmela tuossa Parikan stunttina menee, mutta ihmeen pitkään kestää miehen paluu. Oli kumminkin ollut jo viime viikolla mukana treeneissä.
Gazda on pelannut kaksi peliä ja Parikka ollut sivussa 11.2. asti. Olisihan tässä ollut aikaa.
Hyvä kysymys. Oli vielä aamun pre-game haastattelussa, mutta eipä näy kokoonpanossa.Missä Babtiste?
Olishan tää kannattanut perua, kun enää ei joudu ottelusiirtojakaan tekemään. Kumpi vaan voi hävitä!Mielenkiintoinen ottelu tulossa vaikka molemmilla kyllä reaaliset kokoonpanot. Paras voittakoon!
Olishan tää kannattanut perua, kun enää ei joudu ottelusiirtojakaan tekemään. Kumpi vaan voi hävitä!
Vitsailin.Ei mitään perumisia ellei pakottavaa tarvetta ole. Näillä mennään.
Ei me täällä keltavihreissä ymmärretä huumoria. Tää on vakavaa touhua!Vitsailin.