- Juunas kiekonmenetyksiä perinteiset reilu kymmenen kpl, joista yyveellä suuri osa
Jonaksen illan kruunasi mielestäni se loistava kiekonkarvaus ja koko hyökkäysalueen kierto nopealla luistelulla jota seurasi perinteinen kiekon sähellys siniviivan yli ja täysiin hukkaan heitetty tilaisuus.
- Niinimäki taisi olla maalistaan huolimatta pelin huonoin pelaaja, saavutus sinänsä
Niinimäen olisi pitänyt heittää kaksi maalia omiin ja syöttää vielä pari Blues -peluria läpiajoon jotta olisi ollut edes yhtä huono kuin Tommi Leinonen, joka tällähetkellä ei tiedä mitä jääkiekko on ja miten sitä pelataan.
Säiliö sähisee, koheltaa ja repii kiitettävästi, mutta siihen se sitten jääkin - ei siitä pahemmin jää jälkipolville kerrottavaa. Tuosta hyökkäyksestä esittäisin eriävän mielipiteen myös siinä, että Kaitsu pelasi olosuhteisiin nähden ihan mukavan matsin, vaikka järkyttävän yksin joutuu tuhertamaan. Hiukan säälittää, sillä tuolla hyökkäyspään kokemuksella ja ratkaisuvarmuudella kultapoika mättäisi meille suuren kasan häkkejä, jos ei itse tarvitsisi kaikkea aivan yksin tehdä. Valitsi raukka väärän vuoden tulla takaisin Rinkelille.
Mielestäni Kaitsu ei edes päässyt juurikaan yksin tuhertamaan kun ei kaikkiin tilanteisiin aina ehtinyt, kun tämä takatukkainen pintaliitäjämme sähisi, kohelsi ja repi itsensä niihin aina ensimmäisenä. Totta, että Nurminen menee hieman hukkaan tämän hetkisessä HPK:ssa, mutta tuolla ketjulla kuitenkin tuntuisi tuo homma jotenkin toimivan. Loikas siinä on jokatapauksessa se heikoin lenkki, kun kädellistä sentteriä tuo vitja huutaisi.
Olin itse pitkään samalla kannalla ja en tiedä onko tämä nykytasokin vain loppuporukan kädettömyyden luomaa aistiharhaa, mutta mielestäni Sailio on mennyt kiekollisestikin eteenpäin.
Lisääntynyt peliaika on varmasti tehnyt tehtävänsä Sailion kohdalla. Nyt kun sitä vastuuta tulee muutenkin kuin av:lla niin kyllä siinä pääsee jo hieman itseään toteuttamaan kiekollisestikin.
Nurmisesta ihan samaa mieltä, sääliksi käy. Nimim. cobolhan tuolla jokeriosiossa kirjoitteli siihen malliin, että Kaitsu kiinnostaisi muutaman potentiaalisen junnun verran tsaddissakin. Itse tarjoaisin edelleen Tuomisen Pasia (vaihdossa esim. Koivistoon).
Koivisto Tuomiseen. Tulee mieleen se kun
"Lintumäen Harri ja Virmasen Matti ne jutteli kahden kesken. Ota sinä Matti tuo ikäloppu Pikkari ni minä vien sun tulevan tähden"
Koivisto nyt ei välttämättä ole ihan timantti, mutta jos tuo Tuominen Koivistoon olisi edes jollain tapaa mahdollinen niin eihän sitä pitäisi edes kahta kertaa miettiä.