wunderveba
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ilves
Eikö seitä Kärppien toista tosiaankaan tehnyt Pyörälä? Joku uusinta, jossa tekijän näkisi, olisi kiva.
Niin toi toinen kaveri puhui että jäähy pitää antaa kun luistelee keskialueelta suoraan maalia kohti.Menenkö nyt johonkin ansaan vai ymmärränkö jotain väärin. Siis kyllähän maali pitää aina kiertää eikä vain luistella päin vaikka kuin suoraan luistelisi.
Ei kyllä se oli Saarinen. Selostaja kohtuu kujalla. Kerhon maalintekijä oli selostajan mukaan Paajanen, vaikka hidastuksista näkyi selvästi ettei osunut kiekkoon.Eikö seitä Kärppien toista tosiaankaan tehnyt Pyörälä? Joku uusinta, jossa tekijän näkisi, olisi kiva.
Eikö seitä Kärppien toista tosiaankaan tehnyt Pyörälä? Joku uusinta, jossa tekijän näkisi, olisi kiva.
Kyllä siellä Pyöräläkin osoitteli heti Saarista maalin jälkeen.Eikö seitä Kärppien toista tosiaankaan tehnyt Pyörälä? Joku uusinta, jossa tekijän näkisi, olisi kiva.
Liigan sivuilla on korjattu Paajanen maalintekijäksi.Kerhon maalintekijä oli selostajan mukaan Paajanen, vaikka hidastuksista näkyi selvästi ettei osunut kiekkoon.
Kyllä siellä Pyöräläkin osoitteli heti Saarista maalin jälkeen.
Juuri näin, lisäksi se Kangen jäähy oli varsin heppoinen..Vittu näitä linjatuomareita...pikkasen vetää kotiin päin kouvolas
Jaaaa. Ei kyllä osunut.Liigan sivuilla on korjattu Paajanen maalintekijäksi.
Paajasen korvilla saa varmaan hyvin poimittua maaleja talteen.Jaaaa. Ei kyllä osunut.
Mun silmiin näytti siltä, että jostain kyllä osui, mutta en tiedä kenestä/mistä.Jaaaa. Ei kyllä osunut.
Kyllä se otti joko Paajasen tai Kärppäpakin mailaan.Mun silmiin näytti siltä, että jostain kyllä osui, mutta en tiedä kenestä/mistä.
Täytyy kattella myöhemmin hidastuksia. Jos osui, niin ei kyllä kauheesti kiekko muuttanut suuntaansa mitä Ruudun kautta näkyi hidastuksia.Mun silmiin näytti siltä, että jostain kyllä osui, mutta en tiedä kenestä/mistä.