Kieltämättä monella Tapparan pelaajalla näyttää vetävän kuupan jumiin, kun joudutaan pelaaman peliä oman pään ja keskiviivan välissä vierailematta lainkaan Lukon hyökkäysalueella.Vanhatalolla hermot ei meinaa kestää :D
Kieltämättä monella Tapparan pelaajalla näyttää vetävän kuupan jumiin, kun joudutaan pelaaman peliä oman pään ja keskiviivan välissä vierailematta lainkaan Lukon hyökkäysalueella.Vanhatalolla hermot ei meinaa kestää :D
Eiköhän se tosta kolmanteen erään palaa.Vittu jos Skalicky loukkaantuu
Kertoo paljon pelistä, kun Tapparan kannalta hyödyllisimmin teon teki Lukon pelaaja.Saarijärvi perkele, ei saa ampua Lukon kovinta playoff asetta päähän
Saarijärvi voisi tähdätä mällinsä vähän alemmas.
Pena on saanut jostain taas liian huonolta näyttävää ruokaa ja jättänyt syömättä.Veri-Pena on ihan pumpulia, kun nyt jo Nymankin taklasi miehen katolleen.
Se oli Mertsin mielestä matala ohjaus.Matalaa tulee, sanoisi Mertaranta
Oli kyllä ainutlaatuinen tulkinta mutta ei vetänyt vertoja sille kun Jyrki Sukula veti aikoinaan kännissä maamme-laulun HIFK:n pelissä (siis ihan oikeasti) tai sille mitä Kärpät teki maamme laululle Oulun pelissä viime viikolla.Helsingissä ensimmäinen uhri on Maamme-laulu.........
Kerro toki lisää. Mulla mennyt jotain ohi?Kärpät teki maamme laululle Oulun pelissä viime viikolla.
Olin muuten myös silloin paikalla kun Sukula veti maammelaulun. Matsi oli HIFK-Blues. Kyllähän sille porukka naureskeli aika runsaasti, sen vain muistan mutta itse laulua en.Oli kyllä ainutlaatuinen tulkinta mutta ei vetänyt vertoja sille kun Jyrki Sukula veti aikoinaan kännissä maamme-laulun HIFK:n pelissä (siis ihan oikeasti) tai sille mitä Kärpät teki maamme laululle Oulun pelissä viime viikolla.
"POHJOINEN" huudatettiin nauhotuksenaKerro toki lisää. Mulla mennyt jotain ohi?