To 29.2.2024 Tappara - Pelicans

  • 12 127
  • 353

Etäfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Cheerleaderit, Vaihtuvat valmentajat
On Typhoonissakin älämölöä. Toivottavasti.
Älämölö ja tunnelma katossa - vai miten selostaja ohimennen sanoi.. vaatii sen, että myös mustavalkoinen joukkue on kiinnostunut pelaamisesta ja tekee maaleja. Kalpa -pelin höntyily ja "kaikki menee" -torjunnat, niin kovin on hiljaista tai ainakin älämölö on yksipuolista. Toivotaan parasta.
 

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Ihan sama mikä joukkue, tuo Baptisten tilanne oli femma 100/100. Miten voi videolta saada väärin?

Välttyi vitoselta kun ei jäänyt takomaan vaan lähti pois tilanteesta. Käsi nousi tuomarilla vasta sitten kun Pelicans ukko jäi makaan.
 

Torsti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ei petä Jatkoaika kyllä koskaan. En tiedä muista, mutta kyllä minä olen sitä mieltä, että estämiset tulisi viheltää pois. Tänään niitä estämisiä jätettiin tuomiotta ihan helvetisti, siinä mielessä ymmärrän ulinan Pentin saamasta kakkosesta. Mutta miksi ihmeessä pitää kurkottaa jalkaa ohi luistelevan Keskisen jalkoihin? Aivan idioottimainen teko ja aiheesta vihellettiin estäminen.

Ja Baptisten väkivaltaisuus eli ei siis poikittainen maila, kuten täältä sai lukea kymmenien kirjoittajien teksteistä. Ei se oli poikittainen maila, mikäli pelaajalla on maila kahdessa kädessä ja lyö toisella kädellä. Se on väkivaltaisuus. Ulosajo olisi ollut ihan ok, onneksi ei kuitenkaan lyönyt niin kovaa, että Lasse olisi fyysisesti loukkaantunut. Siinäkin tilanteesta jäi tosin estäminen viheltämättä.

Kevät lähestyy ja annetaan poikien estää. Tai siis pelata. Paskaa. Kuka tästä hyötyy? Pelaajat, katsojat? Tuskin.
 

Ccrb

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars
Ei petä Jatkoaika kyllä koskaan. En tiedä muista, mutta kyllä minä olen sitä mieltä, että estämiset tulisi viheltää pois. Tänään niitä estämisiä jätettiin tuomiotta ihan helvetisti, siinä mielessä ymmärrän ulinan Pentin saamasta kakkosesta. Mutta miksi ihmeessä pitää kurkottaa jalkaa ohi luistelevan Keskisen jalkoihin? Aivan idioottimainen teko ja aiheesta vihellettiin estäminen.

Ja Baptisten väkivaltaisuus eli ei siis poikittainen maila, kuten täältä sai lukea kymmenien kirjoittajien teksteistä. Ei se oli poikittainen maila, mikäli pelaajalla on maila kahdessa kädessä ja lyö toisella kädellä. Se on väkivaltaisuus. Ulosajo olisi ollut ihan ok, onneksi ei kuitenkaan lyönyt niin kovaa, että Lasse olisi fyysisesti loukkaantunut. Siinäkin tilanteesta jäi tosin estäminen viheltämättä.

Kevät lähestyy ja annetaan poikien estää. Tai siis pelata. Paskaa. Kuka tästä hyötyy? Pelaajat, katsojat? Tuskin.
Siis, kun etsä saa edes lyödä nyrkkeilyssä ketään niskaan? Ihan samanlainen lyönti niskaan oli mistä Ritchie sai 8 peliä. Oli mailaa tai ei. Kyllä suurin osa Tapparaa kannattavista ystävistäni myönsi teon törkyyden, mutta joillakin on näköjään ne värilasit aivoissa asti.
 

Raymond Pearl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Ei petä Jatkoaika kyllä koskaan. En tiedä muista, mutta kyllä minä olen sitä mieltä, että estämiset tulisi viheltää pois. Tänään niitä estämisiä jätettiin tuomiotta ihan helvetisti, siinä mielessä ymmärrän ulinan Pentin saamasta kakkosesta. Mutta miksi ihmeessä pitää kurkottaa jalkaa ohi luistelevan Keskisen jalkoihin? Aivan idioottimainen teko ja aiheesta vihellettiin estäminen.

Kurkottiko? Kyllä tuo aika vahinkotörmäykseltä ahtaassa tilassa vaikutti, vaikka en missään nimessä Bloodia haluaisi puolustella edes periaattesta. Jos Blood olisi tuossa kaatunut, olisiko jäähy mennyt toisin päin?

Vihellyksiä meni puolin ja toisin vähän ihmeellisesti tai jäi viheltämättä. Kyllä parempi joukkue silti voitti.

Ekassa maalissa Jordan teki Nikkilälle ylipelaamisellaan liikkuvan maskin ja tätähän on nähty, kun omaan maalivahtiin ei ole täysi luotto. Camper kiitti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös