Mikäs tämä tälläinen ketju on?
Neljä laituriparia ja kolme sentteriä, jokainen sentteri kiertää vuorotellen jokaisen laiturparin kanssa. Näin oletan Ässien pelaavan, yleensä tälläisessä tilanteessa on näin tapana pelata.
Mikäs tämä tälläinen ketju on?
Aaltonen on tosiaan hänkin loukkaantuneena, ja tämänhän GaDa mainitsikin. Eli ei unohtunut. Mutta itse sen sijaan unohdin mainita asian joka minun piti mainita: että Lähteenmäki on (luonnollisesti) saanut liigakasteensa Kerhossa, mutta tosiaan kaveri on nykyisin siitä jo aivan varmasti seuraavalla tasolla, ja tällä menolla kohta jo sitäkin seuraavalla. Että sikäli varmasti mielenkiintoinen seurattava hämäläisyleisölle
Neljä laituriparia ja kolme sentteriä, jokainen sentteri kiertää vuorotellen jokaisen laiturparin kanssa. Näin oletan Ässien pelaavan, yleensä tälläisessä tilanteessa on näin tapana pelata.
Kerholta puuttuu Santavuori, Saarinen sekä joukkueen TOP-2 pakki Laakso. Lisäksi Aarnio ja Turtiainen alakentistä. Honkaa en laske enää. Alen palaa sitten joskus. Silti Kerholla hyvä joukkue, meillä on aika laaja materiaali.
Kyllä sanoisin että Tuomisen puuttuminenkin on mainittava, sillä paljon mielummin katselen Tuomista siellä puolustuksessa kuin Alenia tai Mielosta.
Taidat olla ainoa.
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
Ainakin hyvin harvojen joukossa.
Tuominen oli KalPa-pelissä jäällä kaikkien omiin tulleiden maalien aikana. Penkitys siis ainoa vaihtoehto tähän peliin.
Lähetetty mun omalla kompuutterilla.
Onneksi marraskuu loppuu ihan justiinsa. Ei tuota kuraa mikään muu enää voi selittää. Koskas se Jesse taas tervehtyykään? Olisi meinaan käyttöä.