Eikös nämä juuri ole tosipelejä? Minä luulen, että tiistain KalPa -peli meni ohi nimeomaan sen vuoksi, että tänään pelataan tosipeli.Tämä on ollut viime vuosina jutun juoni. Paikalliset kiinnostaa, mutta sillä tasolla ei pelata sitten tosipeleissä.
Tuomari vihelsi poikki ja näytti maaliaMitä jos Camper pelaisi ensi kerralla tilanteen loppuun eikä tuulettaisi ylärimaa
Ihan hieno veto rautoihin.Komia naulaus Camperilta, vielä rypistelee Tappara. Hieno peli, ja on vasta syyskuu....
On kyllä yllättävän kujalla, huima ero jo pelkästään viime kauteen.Antsa ei pysy enää mukana. Surullista kuunneltavaa jo...
Camper lopetti kun dumari pisti poikki maalin vuoksi, tai siis "maalin". Eleistä päätellen tiesi itse kyllä ettei käynyt maalissa.Mitä jos Camper pelaisi ensi kerralla tilanteen loppuun eikä tuulettaisi ylärimaa
Mutta osaako Ilveksen av? En olisi aivan varma.Väkisin haetaan Kemiläiselle vetoa. Tyhmäkin osaa puolustaa tämän pois.
Onhan nämä.Eikös nämä juuri ole tosipelejä? Minä luulen, että tiistain KalPa -peli meni ohi nimeomaan sen vuoksi, että tänään pelataan tosipeli.
Syksy, torstai, Ilveksen viikon kolmas peli Tampereella jne. Palataan taas keväällä.10520. Onpas paska aom.
Tappara petraa paikallisissa silloin, kun pelillä on ns. oikeaa merkitystä. Esim. viime keväänä peli jossa ratkaistiin runkosarjan voitto.Tämä on ollut viime vuosina jutun juoni. Paikalliset kiinnostaa, mutta sillä tasolla ei pelata sitten tosipeleissä.