Kuin monta hopeaa sillä on ja monestako seurasta? Kaks tulee itellä mieleen.Lajusen pitää siirtyä ens kaudeks Jypiin. Siä niitä hopeoita on muutenkin....
Porkkanajuntit itkee kun Kareevia hakataan kuin vierasta sikaa ja maalia ei hyväksytty.
Tuomio meni oikein. Tuomari ei voi hyväksyä maalia jos ei näe kiekon ylittävän maaliviivaa.Hallissa 12000 ihmistä näkee kiekon maalissa, mutta tuomari ei näe edes hidastuksista.
Farssi!
Ei muuta kuin hopeajukan kanssa kahmimaan lisää. Tänä vuonna tulee 1 lisää, montakos Jukalla olikaan?Kuin monta hopeaa sillä on ja monestako seurasta? Kaks tulee itellä mieleen.
Mee ny lappalainen vaikka metsälle.Porkkanajuntit itkee kun Kareevia hakataan kuin vierasta sikaa ja maalia ei hyväksytty.
Kyllä on tylsät finaalit. Tampereen toinen joukkue olisi tuonut tunteen mukanaan.
Mutta liian väsynyt on TPS kunnolla Tapparaa haastamaan.
Tuomio meni oikein. Tuomari ei voi hyväksyä maalia jos ei näe kiekon ylittävän maaliviivaa.
Hylkäyksen syy oli maalivahdin häirintäHallissa 12000 ihmistä näkee kiekon maalissa, mutta tuomari ei näe edes hidastuksista.
Farssi!
Minä taas nettikirjoittelijan.Luottaisin enemmän yleisön näkemykseen tilanteista.
Minä taas nettikirjoittelijan.
Tämä finaalisarja on ollut huikeaa maalijuhlaa. Eiku...
Joo. Jos ei kauheasti ui kuohuviinissä, voi lähteä ilman suihkua jatkoille. Jotain pitäs keksiä - ja tehdä kanssa, että saataisi kunnon tilanteita ja niistä sitten maali. Tulisi vähän jännitettävää tähän peliin.Heljanko aika kylmissään, kunhan nyt saa vain ajan jotenkin kulumaan.
On ihme etteivät nettikommentaattorit ole itse pelaamassa, valmentamassa, tai tuomaroimassa. Nousisi Liigan taso kohisten.Sieltä saa hyvää vahvistusta aina.