Vahva tunne
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ässät
Ehtiiehtiiehtii....Nyt pitänee huolestua jo tosissaan. Oliko muuten ensimmäinen erä koko kauden aikana, kun kävi näin?
Tämä ei voi jatkua näin. :)
Ehtiiehtiiehtii....Nyt pitänee huolestua jo tosissaan. Oliko muuten ensimmäinen erä koko kauden aikana, kun kävi näin?
Erän kohokohta oli, kun kertoi Suhosen varmistavan siniviivaa. Tapparan hyökkäyspään sininen ja Witkowski viivassa...On muuten hyvä selostaja Tappara-Sport pelissä. Tykkään!
Jukurien xG 0,79 ja neljä maalia. Okei.Mikkelissä ollaan rapsakassa 12-9 -vauhdissa.
Ei huolta, Ville pitää erätauolla sellaisen palopuheen että loppuu tällaiset.Nyt pitänee huolestua jo tosissaan. Oliko muuten ensimmäinen erä koko kauden aikana, kun kävi näin?
En ole muuten aiemmin miettinytkään, mitä SaiPan tilanteessa enää sanot kopissa erätauolla... Kova tsemppi hei, tästä lähtee. Enkä tarkoita tätä ilkeästi vaan aidosti henkisenä asetelmana.Ei huolta, Ville pitää erätauolla sellaisen palopuheen että loppuu tällaiset.
Meillä on ollut aika vaikeaa näitä nollavitosia vastaanSport oli parempi ekassa, Tappara ei saanut oikein mitään aikaiseksi Sportin johtomaalin jälkeen
Mun mielestä tämähän on vaudikasta ilotulitusta verrattuna siihen millaista Lukon ja IFK:n välisien pelien ensimmäiset erät yleensä ovat. Tässähän oli useampi paikka ja ihan jopa maalikin.Jos tapaninpäivän Vaasan peliin ja sen ensimmäiseen erään vertaa niin kyllä oli tapahtumaköyhä avauserä.
Harmittaa että liigan linjalla tämä on mahdollista. Kohta joku tulee kommentoimaan mutta Tappara 2003 roikku kansMeillä on ollut aika vaikeaa näitä nollavitosia vastaan
Vittu nuo tuomarit on pihalla.
Ja Koivistoinen näköjään nykyään täysi kyrpä.
Ja 2004-2015. Nih!Harmittaa että liigan linjalla tämä on mahdollista. Kohta joku tulee kommentoimaan mutta Tappara 2003 roikku kans
Minkä Joulupukilta saadun lahjapullon korkkasit illan peliin? *hymiö*5-3 yv hwtiberän alkuun
Kuumeessa, korkkaisin jos pystyisin....Minkä Joulupukilta saadun lahjapullon korkkasit illan peliin? *hymiö*
Kuumeessa kaveri, an olla.Minkä Joulupukilta saadun lahjapullon korkkasit illan peliin? *hymiö*
Viinalla ja tervalla ne on ennenkin lähteneet.Kuumeessa, korkkaisin jos pystyisin....
Kyllä mä olen tän pelin nähnyt, ei tule tasapainoa, olen yllättynyt yhdestä ylivoimastaTappara on skoutannut sportin yv:n. Nyt vaan odottelevat jäähytasapainon toteutumista.
No kaikkihan täällä on kuumeessa. Niillä pelataan keitä on käytettävissä stana!Kuumeessa kaveri, an olla.
Joo en mä pahalla tarkottanut.Kuumeessa kaveri, an olla.