Peltola nyt on heti Jan-Mikael Järvisen jälkeen koko liigan historian pahin sukeltelija ja filmaaja. Ja itse rottailee sen minkä kerkeää, täysin oksettava pelaaja.
Ai nekö Peltola kerkesi myös heittää siellä? En nähnyt tilannetta kun olin vasta ajomatkalla kotiin.Itkupotkut? :D
Ei varmaan mene kovin paljoa väärin jos veikkaan, että Kärpät pääsee kolmannessa koittamaan 5vs3.
Koska Tappara juuri rokottanut helpohkosta ylivoimasta + kotiyleisön paine. Näinhän se menee joka paikassa.En keksi yhtään järkevää syytä, miksi Bertrandille ei vihelletty jäähyä. Ehkä sitten tulkittiin kiekon nousseen kasvoihin, eikä hidastuksen perusteella enää voinut jäähyä antaa.
Toisaalta en ymmärrä, miksei palaverin jälkeen voi tuomita, kun neljästä joku varmaan näki. Mutta nämä ovat näitä ainaisia puheenparsia.
Jos sotkee niin siivoaa.Tappara kävi reilun meiningin hengessä itse kolaamassa omat verensä jäältä.
Kiekkohan oli Peltolan lavassa.En keksi yhtään järkevää syytä, miksi Bertrandille ei vihelletty jäähyä. Ehkä sitten tulkittiin kiekon nousseen kasvoihin, eikä hidastuksen perusteella enää voinut jäähyä antaa.
Toisaalta en ymmärrä, miksei palaverin jälkeen voi tuomita, kun neljästä joku varmaan näki. Mutta nämä ovat näitä ainaisia puheenparsia.
Otettiin pois kun sattui semmoinen kevyt Miele.Otettiinko Veini 1-2 tilanteessa pois vai loukkaantuiko?
Ihmetyttää muuten aina nämä "nessuja" ja muut nokkelat "itkupotku" jutut, vaikka vaan faktoja kertoo. Noh, jokainen tyylillään, itse en kyllä kykenisi elämään valheessa.
En keksi yhtään järkevää syytä, miksi Bertrandille ei vihelletty jäähyä. Ehkä sitten tulkittiin kiekon nousseen kasvoihin, eikä hidastuksen perusteella enää voinut jäähyä antaa.
Jotain mailan pitämistä jäässä se tuomari siinä demonstroi. En kyllä tiedä miten liittyi itse tilanteeseenIhmeellistä tilanteessa on se, että toisella päätuomarilla oli joku selkeä perustelu, miksei voinut viheltää jäähyä. Ruudussakin näkyi, miten Kuuselalle tätä selitti ja Krisse kuunteli nyökytellen.
Varmaan kertoi, että nyt ollaan Oulussa ja vierasjoukkueelle ei täällä ylivoimaa anneta. Tähän Kuusela nyökyttelemään, kun muisti, miten hommat meillä menee.
Omatuntoni on täysin puhdas...Hyvin näyttää sujuvan...
Toivottavasti tulee yli 10 ottelun tappioputki, niin ei (ehkä) nähdä Tomekia ensi kaudella vaihtoaitiossa.
Pitikö liikaa kiekkoa toisesa erässä?Omatuntoni on täysin puhdas...
(toisin kuin Tapparan pelityyli)
Vaihtuiko linja?ugh.. Surullista todeta että minulle Sport ei enää muuta kuin perus lätkäseura.. Enää en tule ajamaan turusta Vaasaan katsomaan peliäkään lopetin sen jo viimevuonna joulukuussa.