To 28.11.2013 Otteluseurantaketju Liiga

  • 78 984
  • 323
Tila
Viestiketju on suljettu.

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365 ja Real Madrid
Erkinjuntilla oli tuollainen teippaus jo syksyllä 2009. Aaltonen käytti vastaavaa ensimmäisen kerran tammikuussa 2010.

Nytkö tuli faktaa?

Tappara-Kärpät kuvakooste tapparafancenter.comista vuodelta 2006. Tappara Online

Erkinjuntilla tuo teippaus on ollut monesti paljon leveämpi vaikka kärjessä on ollutkin. Tänään se on erityisen kapea.

Greenin huitaisu ei ollut kova. Humlilla oli lunta hanskoissa ja mailassa aiemmasta kaatumisesta. Myös kynsivallintulehdus vaikeuttaa mailasta kiinni pitämistä. Siksi puolittaisen läpiajonkin veto oli vaisumpi.

Selityksiä on monia.
 
Viimeksi muokattu:

hjalmar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juutinrauman Lukko ja Unajan Urheilijat.
Raumalla

Lukon Sipilaine estamisesta penkille. Paha paikka.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365 ja Real Madrid
Kuinka paljon olen kommentoinut muita pelejä?

Kovin kärkkäästi huusit että Ilvesfanit itkevät Tapparan sikailusta tässä ketjussa. Nähdäkseni ainoastaan minä olen Ilvesfaneista kommentoinut Tapparan rikkeitä joita oli siis tuo yksi selkeä huitominen.
 

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kovin kärkkäästi huusit että Ilvesfanit itkevät Tapparan sikailusta tässä ketjussa. Nähdäkseni ainoastaan minä olen Ilvesfaneista kommentoinut Tapparan rikkeitä joita oli siis tuo yksi selkeä huitominen.

Niin? Edelleen mielestäni en ole peliä kommentoinut vaan sitä, kuka on kommentoinut ja mitä.
 

Battle Ankka

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, IPPPK, Ässät
Joo o lottoapa hyvinkin Raumalla. Riikolan laitataklausksesta ei jäähyä eli mitä ihmeellisempiä suorituksia vielä tulossa.
 

hjalmar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juutinrauman Lukko ja Unajan Urheilijat.
Raumalla

Jaahyja satelee ja kova on vauhti. Saipa kumminkin paremmissa paikoissa.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365 ja Real Madrid
Kaukosäädin varmaan peräänkuuluttaa jäähyjä myös Kukkoselle kiinnipitämisestä ja äsken kiekottoman estämisestä Viuhkolalle?

Ilman muuta jos noin tapahtui. Salkkarit vei tällä kertaa voiton. :) Katsellaan kolmoserässä.
 

Walrus21

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Aika mielenkiintoista, että Riikolan taklauksesta ei jäähyä vihelletty. Vielä mielenkiintoisemmaksi sen tekee se tosiasia, että Honkaheimo sai avauserässä jäähyn pienestä hipsuttelusta. Harvoinpa se linja tässä liigassa pysyy täyttä 60-minuuttista.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös