To 28.10.2021 Amur Habarovsk - Jokerit

  • 5 421
  • 102
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Kyllähän tuo iso(mpi) kaukalo vaan kuuluu lätkään. Hyvin näkyi ero kahden peräkkäisen SKA-pelin välillä. Toinen huikea spektaakkeli, toinen unettavaa kuraa. Nyt taas pienen kaukalon nyhjäys menossa.
 

massaonvoimaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
aletaan opettelemaan sitä pienen kaukalon peliä
Tämän valmentamisen taitajia ei Suomen maassa kovin montaa ole. Toisekseen ensin pitäisi muuttaa oman kaukalon koko. Jokereiden peli perustuu niin isossa määrin a)päädyn kautta pelaamiseen ja b) jatkuvaan rännittämiseen painottomalle puolelle ja nämä molemmat aiheuttaa ongelmia pienessä askissa, koska pelejä ei saadakaan tehtyä tilan ja ajan puuttuessa. Kaveri on koko ajan iholla. Tähän lisäksi kohtana c) eli viivapeli, joka vaatii helvetisti osaamista niin pakeilta (joka mielestäni puuttuu) kuin hyökkääjiltä. Hyökkääjien osalta tähän voisi jerkkua löytyäkin.
 

Konteksti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kohelossa trendi on ollut kohti pikkuaskeja. Mutta jos en nyt aivan väärin ymmärrä niin Marjamehu on organisaatiossa isoin pikkuaskivihaaja.

Ja huomaahan sen miehen peluuttamasta lätkästä. Ei vain toimi pikkuaskissa.
Ja tähän se Simpsonit meme Rehtori Skinneristä. "Hmmm. Pelitapani ei toimi, voiko syy olla minussa?"

"Ei, pikkuaski on paskaa ja minä olen tiennäyttäjä"

Olen ollut myös siinä ymmärryksessä, että Kurri ei ole pikkuaskin fani. Joka tapauksessa tämä on Suomikiekossa aika yleinen ajatusmalli ja sen takia sinne rapakon taakse ei niin vaan lähdetäkään.
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Mörkön rima olisi saanut mennä sisään.
 

Matza187

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
RIIMANNI PERKELE
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Friman saatana :)
 

DonTirri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadilaiset jengit sarjasta ja lajista riippumatta
Ohhoh, Frimanistahan on kuoriutunu maalitykki!
 

Biisoni

Jäsen
Mitä pienemmässä askissa väännetään, sitä enemmän kujalla Kossila on. Eikös tälle pitänyt antaa aikaa tottua isompaan. Vai meneekö biorytmit sekaisin, kun kokoa vaihdellaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös