Mitä lähetystä katsot/kuuntelet?
Saija Tarkki kommentaattori ja Alkio selostaa.
Mitä lähetystä katsot/kuuntelet?
Mitä helvettiäSaija Tarkki kommentaattori ja Alkio selostaa.
Noniin ja korkki kiinni, ei ole ainakaan mun lähetyksessä :)Saija Tarkki kommentaattori ja Alkio selostaa.
Varmaan radiossa, Telialla ainakin pelkästään Jantta Alkio äänessä.
Eikä täällä. Jantta riittää varsin mainiosti.Noniin ja korkki kiinni, ei ole ainakaan mun lähetyksessä :)
Saija Tarkki kommentaattori ja Alkio selostaa.
Telia TV, Kärpät - KalPa ja Saija Tarkki on tämä kommentaattori joka välillä pakosta joutuu jotain sanomaan.
Odota kun ottavat ensimmäisen jäähyn. Alivoima on ollut aika... haasteellista.Helppo peli Ilvekselle. Naurettavan helposti saavat kävellä Kärppien alueelle ja kun Kärpät ei saa omaa peliään yhtään toimimaan niin helpot 3p tulossa Ipalle.
Helppo peli Ilvekselle. Naurettavan helposti saavat kävellä Kärppien alueelle ja kun Kärpät ei saa omaa peliään yhtään toimimaan niin helpot 3p tulossa Ipalle.
No voi vittu. Just kun olin lähdössä mukaan sekoittamaan pakkaa.LOL. EI SAATANA :'DD
Vähän ihmettelin miks ne mestaruusviiriä nostaa kattoon. Pitää vissiin korkki narauttaa auki.
Voi helevetti.
Kerron ilouutisen. Kärppien yv:ssä ei toimi vielä mikään. No, Heshkan pommit silloin tällöin.Odota kun ottavat ensimmäisen jäähyn. Alivoima on ollut aika... haasteellista.
Ja nyt saadaan sitten katsoa miten toimii.Odota kun ottavat ensimmäisen jäähyn. Alivoima on ollut aika... haasteellista.
Mun mielestä vähän vedettiin vauhtia pois Linkulta siinä kun oli maalipaikassa.Heshka on viivamiehenä aivan kuningas. Sietäisi pelata molemmat ylivoimat.
Harmi, että Lindsten on erittäin huono tekemään maaleja.