Komee kuoleva joutsen tosiaan :D.Ohtamaa hankki jäähyn kaverille, kun itse oli saamassa. hyi hyi jätetään Ouluun nämä.
Komee kuoleva joutsen tosiaan :D.Ohtamaa hankki jäähyn kaverille, kun itse oli saamassa. hyi hyi jätetään Ouluun nämä.
Yritteliästä ja vauhdikasta, mutta hakemista ajoitusten ja muiden kanssa tietty vielä.Miltäs Jokereiden peli muuten näyttää?
Miltäs Jokereiden peli muuten näyttää?
Niin oli Moseskin vuosi sitten ekoissa peleissä aika turisti. Sitten jossain viidennen viiva kymmenennen pelin tienoilla sai yhden onnekkaan maalin ja ketsuppipullo aukesi. Mutta vaikea kyllä tosiaan silti nähdä tuossa uutta Mosesta.Kozun on ollut täysi turisti, ei tästä seuraavaa Mosesta tule, mutta toivottavasti parantaa. Reginillä myös paljon petrattavaa.
Eiköhän sieltä kohta kerrota että eturistiside sohjona, kausi ohi.Ei kai Wirtanen tippunut? Ei mun silmiin osunut enää sen nilkutuksen jälkeen.
Ei kai Wirtanen tippunut? Ei mun silmiin osunut enää sen nilkutuksen jälkeen.
Sotshia vastaan ja yleisöä oli muistaakseni 9034.Mikäs matsi tuo oli? Muistelin että Lokomotivia vastaan olisi ollut pienin.
Jokerit elää tällä hetkellä täysin yksilösuoritusten varassa, paljon mainostettu viisikkojen yhteistyö loistaa poissaolollaan. Lauantain ZSKA-peli tulee kyllä liian aikaisin.