Anttilan top 3 hetket leijonapaidassa. Näkyykö nämä siellä köyhien puolella?
Paita kattoon, tehny kuitenkin loisteliaan uran änärissä.
Anttilan top 3 hetket leijonapaidassa. Näkyykö nämä siellä köyhien puolella?
Teki viime kisoissakin neljä."Anttilan top-3 hetket Leijonapaidassa" :D Eli ne kolme ainoaa maalia.
Sillä erolla ettei Italian laiturit paina munaravia kohti vastustajan siniviivaa vain jarruttaakseen siihen. Giliatikin kääntyy suosiolla vaihtoon.Italia muistuttaa kentällä paljon Lehterän SaiPaa. Ennakkoon jokainen peli todennäköisesti hävitään, mutta aina saa jännätä, että saadaanko maali tai jotain muuta positiivista aikaan.
Mörkö top3, nyt ollaan ytimessä.
"Anttilan top-3 hetket Leijonapaidassa" :D Eli ne kolme ainoaa maalia.
Suvi Puukangas. Namskis ja röyh.
On siis tyydyttävä ilmaiseen aikuisviihteeseen.Harmi, kun me köyhät yksiössä asuvat emme saa nähdä.
Ehkä ne olivatkin Imatranajot? Giacomo Agostinilla mopo keuli vielä starttien jälkeenkin.Miten juhannus toukokuuhun liittyy? Terveisin, maaliskuun lapsi.
Eli seuraavaksi Kaski tekee maalin.Kaski on aivan turha mies tuossa joukkueessa. Olisi jo 2 vuotta sitten mutta silti on edelleen joukkueessa.
Suvi Puukangas. Namskis ja röyh.
Ei tainnut olla, kun laittoivat voimasuhteet suoraan 90-10.Oliko muuten studiossa ennakkoon aina yhtä vaivaannuttavaa ”Italiaa ei pidä aliarvioida” ym
Tsekki tasoihin 2-2!
Ei saatana tätä mörkö biisiä. Rajansa kaikella.
EIkö niitäkään enää ole? Olen katsonut viimeksi formuloita silloin kun ne äänsi silleen hyvin vielä.Käy niinku formuloissa että varikkotytöt kielletään. Nautitaan nyt vielä ku voijaan.
Ihan kauheeta EHT-paskaa neljättä ottelua putkeen.
Juuri kukaan ei uskalla/saa pelata niinkuin seurajoukkueessaan pelaa eikä yksikään ketju tai edes kaksikko ole hitsautunut yhteen. Eipä mittään, voittoja tulee ja pudotuspeleihin on vielä aikaa.
Hyvä kiteytys sekä tästä tämän päivän että kaikkien muiden päivien otteluseurantaketjuista.Onks muuten Italian De Luca sukua Zedu De Lucalle?
Nättinen Anaheimiin?
Zedu Olkinuora.
Mun mielestä sää oot nyt jonkun jäljilläOnks muuten Italian De Luca sukua Zedu De Lucalle?
EIkö niitäkään enää ole? Olen katsonut viimeksi formuloita silloin kun ne äänsi silleen hyvin vielä.