Vissiin tulee nämä haastattelut yms eri järjestyksessä, tai sitten minun tv - lähetys on 2min jäljessä"Vaihdot lyhyinä niin meillä on tsäänssi tänään"
-Tony Sund
Vissiin tulee nämä haastattelut yms eri järjestyksessä, tai sitten minun tv - lähetys on 2min jäljessä"Vaihdot lyhyinä niin meillä on tsäänssi tänään"
-Tony Sund
Olen Lucky Luke.Jätkä pölli meikän viestin.
Raportoitu ennakointina.
Eikö se varsinainen tiimi oo koronan takia sivussa?Montako ukkoa tuossa joukkueessa on HC Bolzanon pelaajia? Puolet? Luulisi että yhdessä koko kauden pelanneet ukot pystyisivät edes taistelemaan. Ei tuo Bolzano kuitenkaan kaiketi aivan paska seurakaan ole. Kaksinkamppailupelaaminen näyttää ihan edustus vs junnut matsilta...
Samaa mietin itsekin, että mitä ihmettä. Jotakin kuituverkkoa pitkin tähänkin kämppään tulee tv-kuvat joten ei luulisi kauheita lageja olevan.Vissiin tulee nämä haastattelut yms eri järjestyksessä, tai sitten minun tv - lähetys on 2min jäljessä
Tshekki vois muuten voittaa tänä vuonna sen himoitun maailmanmestaruuden mutta pitäis eka voittaa edes yksi peli
Se oli kova, piti käydä tarkastaan niin teki n. piste per peli yli 1200 ottelussa NHL:ssa. Näyttäis olevan sekä Kanadan että Italian passit.Tämä oli aika julma kaveri.
En tiedä miksi, mutta aina kun näen tämän Samin nyky"ilmeen", tulee mieleen sanonta "työntö ja tuijotus".Kapanen ja hypnoottis-magneettinen katse.
Tuo oli varmaan C Moren puolella.Ai niin Inka nieltyään lähettää veli @Roger Moore lle terveisiä, että pidä lippu korkealla ja salko.
Onhan tuo Mikko Koivu kuin kopio isästään Jukasta.
Onhan tuo Mikko Koivu kuin kopio isästään Jukasta.
Kahden tai yhden passin, kiitti kuitenkin. Sukujuuria on sit Giordiano, Luongo, Mangiapane ymsOliks Dino Ciccarelli vai olisko kahden passin miehiä..
Eikai Mikko noin huono häviäjä ole kuitenkaan?odotan kyllä malttamattomana hetkeä jona Mikko Koivun pikkutakki lentää ilmaan kauden viimeisen pelin jälkeen miehen ollessa Turun Palloseuran päävalmentajana.
Tämä oiskin. Voi lentää toki muutakin kuin pikkutakki.Jääkiekkoilijana hieman parempi, mutta odotan kyllä malttamattomana hetkeä jona Mikko Koivun pikkutakki lentää ilmaan kauden viimeisen pelin jälkeen miehen ollessa Turun Palloseuran päävalmentajana.
Jääkiekkoilijana hieman parempi, mutta odotan kyllä malttamattomana hetkeä jona Mikko Koivun pikkutakki lentää ilmaan kauden viimeisen pelin jälkeen miehen ollessa Turun Palloseuran päävalmentajana.
juu, ei klubitakkia sovi ilmaan heitellä, vaan se tarjotaan tyhmiä kyselevälle toimittajalle.Eikai Mikko noin huono häviäjä ole kuitenkaan?
Eikai Mikko noin huono häviäjä ole kuitenkaan?
Günter Hell kuulostaa kuin olisi jostakin aikuisten filmistä tyyliin John Holmes ja Seka. Günter korkeassa polviasennossa, sikari suussa ja jodlaus kaikuu alppien rinteiltä.Torinossa 2006 Italian maalilla pelasi muuten Günther Hell. Tuolla nimellä olisi Arnold ollut työtön, jos olisi syntynyt vähän aikaisemmin.