Jännä nähdä, mikä on mestaruuden ratkaiseva tuomarivirhe tällä kertaa.Sitä toki edelsi korkea maila jota ei yllättäen nähty
Jännä nähdä, mikä on mestaruuden ratkaiseva tuomarivirhe tällä kertaa.Sitä toki edelsi korkea maila jota ei yllättäen nähty
Itsellä toimii normaalisti, ihan jees laatu.Oonko se vaan mä, vai onko CMoren striimin laatu ihan paska? Hirveetä pikselöitymistä, mut ei kuitenkaan pätki.
Samaa olen kiroillut, luulin olevani ainoaOonko se vaan mä, vai onko CMoren striimin laatu ihan paska? Hirveetä pikselöitymistä, mut ei kuitenkaan pätki.
Mulla tänään eka kertaa sama. Telia tv. Uhd puolen lähetys ei pikselöi.Oonko se vaan mä, vai onko CMoren striimin laatu ihan paska? Hirveetä pikselöitymistä, mut ei kuitenkaan pätki.
Onhan se tietty vaikeeta antaa esim skaalattuna 4k kuvaa maksaville asiakkaille... mitäpä suotta!Oonko se vaan mä, vai onko CMoren striimin laatu ihan paska? Hirveetä pikselöitymistä, mut ei kuitenkaan pätki.
No, vois ne asiat kai olla pahemminkin. Antsa vois selostaa.Samaa olen kiroillut, luulin olevani ainoa