Se on kokemusta tai lähinnä sen puutetta. Sitä ei edes puhumalla tuoda tuonne.Miks vitussa kaikki kaanit lähti siniviivalle koheltamaan ja Patrikainenkin oli ihan väärinpäin maalillaan
Joo, Kärpät voitti sen pelin.
Olin kyllä. Ei mene minulle näin korkealle.
Pyörälä Puljun syötöstä.Tekikös siinä Pulju vai Pyörälä ratkaisun?
1994 NHL:n itäisen konferenssin finaalin seiskapelissä New Jersey tasoitti, kun oli 12 sekuntia jäljellä.Uskallan väittää, että tämä on dramaattisin peli, mitä olen koskaan katsonut.
Ei maalissa, se oli reilusti tehty, vaan että se tehdään viime sekunnilla ei aiemmin tai varsinkaan myöhemmin.No ei tossa tuurin kanssa ollu mitään tekemistä.
Kellossa oli reilu sekunti jäljellä, kun tuo maali syntyi.Tappara hyötyi tuomarien 0,1 sekunnin kellonajan kelailusta. No seuraavaan erään
Patrikaiselta todella omituinen sijoittuminen. Jos ei nähnyt mistä kiekko tulee niin olisi kyllä pitänyt.
Niin, joku toinen valkku olisi voinut vaihtaa aloittajaa. Kaks aloitusta Lehterä vei identtisesti, kolmannella kerralla napsahti.Montako aloitusta Jasek hävis tossa lopussa. Siihen se kaatui.
Radiossa kyseli selostajakin, että pitäisikö vaihtaa aloittajaa... ei vaihdettu...Oliko 3
Mä pelasin vähän aikaa sitten Coloradolla Torontoa vastaan Stanley Cupin seiskafinaalin. Toronto tasoitti parikymmentä sekuntia ennen loppua, mutta voitin jatkoilla 2-1.1994 NHL:n itäisen konferenssin finaalin seiskapelissä New Jersey tasoitti, kun oli 12 sekuntia jäljellä.
Visuaalisesti häiritsee tilanteessa jatkuvasti. Toki veskakin olis voinu ajaa kiinni.No saa tietenkin, jos ei häiritse maalivahtia. Ja tuossa ei ollut yhtään häirintää.
Joo mutta kun näytti että laukaushetkellä oli vielä näkösektori auki. Tai ainakin olisi ollut.Haki selvästi kiekkoa maskin takaa ja huonosti siinä kävi. Ehkä olisi vaan pitänyt peittää etukulma.