Vastajännäri
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ranskan välieräjoukkue 1995, Leijonat 1988
Siinä käy FILMAUS!!Uskomattomia puusilmiä kyllä ketju täynnä. Saa käydä itse koittamassa mitä käy, kun etuperinluistelussa tulee molempien luistimien eteen seinä.
Siinä käy FILMAUS!!Uskomattomia puusilmiä kyllä ketju täynnä. Saa käydä itse koittamassa mitä käy, kun etuperinluistelussa tulee molempien luistimien eteen seinä.
Mouhijärven trollit heräilee aina ajoittain hölöttämään tänne.Uskomattomia puusilmiä kyllä ketju täynnä. Saa käydä itse koittamassa mitä käy, kun etuperinluistelussa tulee molempien luistimien eteen seinä.
Niin no, Iikka kurvasi itse Tapparan pelaajan jalkoja päin, kun Tapparan pelaaja liukui koko ajan suoraan.Uskomattomia puusilmiä kyllä ketju täynnä. Saa käydä itse koittamassa mitä käy, kun etuperinluistelussa tulee molempien luistimien eteen seinä.
Olin katsovinani että Tapolalla oli jo mestaruuslippis päässä.Liian helppo 3-0 johto ja Tappara alkoi jo pyttyä nostella siinä vaiheessa?
Se olis melkoinen Tampereen jääkiekon unelmakevät!Mietin vaan tässä, että kuinka todennäköistä on Pelicansin kolmas kotitappio, vesi kielellä odotan hävisikö Tappara juuri mestaruuden mahdollisesti tässä ja nyt
Odottelivat jo Iidan kultaista suihkua.Olin katsovinani että Tapolalla oli jo mestaruuslippis päässä.
Lopeta. Sä et voi oikeesti olla tota mieltä uusintojen jälkeen. Näithän se ne? Näithän?Niin no, Iikka kurvasi itse Tapparan pelaajan jalkoja päin, kun Tapparan pelaaja liukui koko ajan suoraan.
Iikka väisti niinkuin kiekollinen pelaaja saa tehdä ja Tapparan pelaaja osui suoraan omilla jaloillaan Iikan luistimiin. Ihan normaali tilanne eikä sisältänyt mitään törkeää tappoyritystä eikä filmausta.Niin no, Iikka kurvasi itse Tapparan pelaajan jalkoja päin, kun Tapparan pelaaja liukui koko ajan suoraan.
Ja Allulla kakkonen kupongissaLiian helppo 3-0 johto ja Tappara alkoi jo pyttyä nostella siinä vaiheessa?
Ja Allulla kakkonen kupongissa
Luisteli kaveria päin ja nätisti loikkasi. Vähän sama toisen erän lopussa. Paremmin myyty.Uskomattomia puusilmiä kyllä ketju täynnä. Saa käydä itse koittamassa mitä käy, kun etuperinluistelussa tulee molempien luistimien eteen seinä.
Odotetaan vielä Valavuoren varmistusta.Veikkaan et Partikainen alottaa lauantaina. Aika huikee mokke