No anteeks.Pitikö sanoa ääneen???
Tulosvedossa Tapparalle 11-7... suunnitelman mukaan etenee.
Paljon kerroin? Kivitaloo puskee kuten Torstilla?Tulosvedossa Tapparalle 11-7... suunnitelman mukaan etenee.
Siellä taas joku Tampereen toimittaja vetää ranteita aukiIl:n otiskko:
Uskomatonta mutta totta! Pelicans on shokeeraamassa Tapparaa!
Eikös näin sanota yleensä siinä vaiheessa, jos pelicans johtaa
Shokeerattiin tekemällä ylivoimamaali, Tappara aivan shokissaIl:n otiskko:
Uskomatonta mutta totta! Pelicans on shokeeraamassa Tapparaa!
Eikös näin sanota yleensä siinä vaiheessa, jos pelicans johtaa
Ei ole ensimmainen kerta. Edes tassa sarjassa.Mitä vittua tuo Heljanko tekee tuossa 3-2 maalissa? Siis kaveri pelaa tuon tilanteen ku joku F-junnu :D Harvoin näkee että noin surkeesti ammattilaismaalivahti peittää etukulmaa noin selkeässä tilanteessa.
Jos hällä oli Iidan etuhyvät mielessä?Mitä vittua tuo Heljanko tekee tuossa 3-2 maalissa? Siis kaveri pelaa tuon tilanteen ku joku F-junnu :D Harvoin näkee että noin surkeesti ammattilaismaalivahti peittää etukulmaa noin selkeässä tilanteessa.
Mennään eteenpäinNyt jos Pelicans tuo vielä Timo Jutilan ex-vaimon hallille, on peli käännetty.
Eissunkan. Kyyyyyllä jatkoille mennään.Tää peli itse asiassa päättyy näihin lukemiin.
Philip Tuulola-Ikonen tekee viela yhden. Sopiva amalgaami roolipelaajistaTää peli itse asiassa päättyy näihin lukemiin.
LutuuriaRaipe repii Tapsua hiuksista.
Luulen, että kiekkoskenessä tästä ei toivuta koko kesänä. Ylivoimamaali!Shokeerattiin tekemällä ylivoimamaali, Tappara aivan shokissa