Ilmestyskirjanpitaja
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Tappara, LA Kings, Raiders, Concordia Stingers
Ja taman illan ensimmainen kyynel meneeKevyt poikkari Lajuselta kalpalaiseen keskialueella...
Ja taman illan ensimmainen kyynel meneeKevyt poikkari Lajuselta kalpalaiseen keskialueella...
Lajunen lienee lähinnä Kukkos-Lassea noiden poikkareiden ja niiden läpimenon osalta LiigassaKevyt poikkari Lajuselta kalpalaiseen keskialueella...
Kyynel? Kirjoitin vain ihan puhtaan faktan että Lajunen antoi poikkarin KalPan pelaajalle keskialueella, mikä siinä oli väärin?Ja taman illan ensimmainen kyynel menee
Ja taman illan ensimmainen kyynel menee
Hieno poikkari läpi taas keskialueella..
Ja taman illan ensimmainen kyynel menee
Kyynel? Kirjoitin vain ihan puhtaan faktan että Lajunen antoi poikkarin KalPan pelaajalle keskialueella, mikä siinä oli väärin?
On se hauska aina huomata, että kaikki kritiikki mitä Tapparaa kohtaan esittää niin se on jotenkin itkemistä.
Playoff-linjalla kylla. Lisaksi kuten jo mainittu Lajuselle harvoin naista vihelletaan.Mitä kyyneleitä siinä nyt oli? Sinustako oli puhtaasti pelattu?
Elä yleistäSe on sitä tamperelaista parempaa oikein kannattamista.
1991 neljäs finaali TPS-KalPa finaalisarjassa.Millon viimeksi Kanada-malja on ollut Kuopiossa, luulen että eletään historiallisia hetkiä.
Millon viimeksi Kanada-malja on ollut Kuopiossa, luulen että eletään historiallisia hetkiä.
Tontut vihtoo...
Hienoa, että paikalle on saatu myös hieman väriä: 2 Tapparan kannattajaa.
Millon viimeksi Kanada-malja on ollut Kuopiossa, luulen että eletään historiallisia hetkiä.
Joo tuo Niiralan montun vierasfanien seisomakatsomo on aika rajusti tuolla nurkassa, mutta kyllä sieltä itse asiassa ihan hyvin näkee pelitapahtumat. Ei sentään ole niinkuin Jyväskylässä että keskellä näkökenttää on metrin levyinen betonitolppa :DHyvät paikat faneilla. Kas kun ei ole montun pihalle laittaneet , ei kaukana ole.
Saa aika kuuro olla jos ei kuule noita ajoittain kuuluvia Tappara-huutoja.
Playoff-linjalla kylla. Lisaksi kuten jo mainittu Lajuselle harvoin naista vihelletaan.
On siinä kuitenkin se ero, että yksikään Tappara-fani ei mene Ilveksen otteluketjuihin toivomaan kusiturkkien häviötä tai loukkaantumista.Se on sitä tamperelaista parempaa oikein kannattamista.
okei, joo.. no, sit tämä on ihan rutiiniottelu..Sillon 1991. Tepsi ei onnistunu sillon katkasemaan sarjaa.