To 27.11.2014 Otteluseurantaketju, Liiga

  • 28 862
  • 315

SouthernSun76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Liverpool, Juventus, Azzuri, Leijonat
Neljäs jäähy Bruunille. Hohhoijjaaaa
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Voi vitun Bruun. Neljäs jäähy tänään ja jo toinen kiekko katsomoon-jäähy.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki Penan ja Tamin joukkueet, KuPS
Adam Masuhr teki maalin Vänttisen perseen kautta. Ei pitäisi olla mitään epäselvää.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Jaaha, se olis kolmas erä KalPan ja Lukon pelistä alkamassa. Kavennus tarttis tulla mahdollisimman nopeasti.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Mä väittäsin että Pyörälä ohjas korkeella tuon maalin.
 

Imagined

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jesse Puljujärvi, Jari Viuhkola, Kärpät
niin.. osuiko pyörälä mailallaan kiekkoon? yläriman korkeudella osuma tapahtuu jos tapahtuu..
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki Penan ja Tamin joukkueet, KuPS
Bruun otti kaksi kakkosta ja molemmista Karpat teki maalin. Kiitos Antti. Kiitos.
Ottanut itse asiassa jo neljä, ja näistä kahdesta on tullut maali. Lisäksi näistä jäähyistä on kaksi tullut kiekon katsomoon ampumisesta.
 

Ralph

Jäsen
Melkoinen jenga näyttäisi laukauksella olevan. Itse näen kuten Alkio, eli Vänttisen ohjaus perseellä ja sieltä joku ihme kaarre sisään. Kauhea jengi ja maali. Jatketaan 3-1, veikkaan.
 
Suosikkijoukkue
Lukko
Jaaha, se olis kolmas erä KalPan ja Lukon pelistä alkamassa. Kavennus tarttis tulla mahdollisimman nopeasti.
Itse olen tyytyväinen jo pelkkään maaliin. Sama, tuleeko se alussa vai lopussa. Kunhan ei nollilla hävitä. Pisteitä tästä pelistä on turha odottaa. Jos tämmöinen vahinko pääsee tapahtumaan, on se huutava vääryys.
 

paraspelaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Vänttisen hanurista kiekko lähti sen verran korkeaan kulmaan että ei se ilman (korkeaa) ohjausta olis maaliin mennyt.
 

Tratikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Paha sanoa kyllä mittään tosta..minä väittäsin että ei osunu kiekko Pyörälän mailaan, mutta onneksi minä en ole se joka sen asian päättää :D
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös