2-3 kotipeliä on jäänyt väliin viimeisen viiden kauden aikana. Että nyt meni ininäsi vähän vituilleen trolli.
Tästä edes ollaan samaa mieltä.
Jos vielä eiliseen painajaiseen palataan, niin Jyrkkiö oli paras pakki, kun nyt vihdoinkin pääsi koirankopistaan pois. Ainoa pakki ketä osaa laukoa suoraan syötöstä. Ja silti ylivoimilla pelasi sellainenkin pakkipari kuin Korkeavuori - Sammalkangas. Ei jumalauta. Savinaisen viltitystä en voinut myöskään käsittää. Kai sille Sakelle on vaan saatava sitä peliaikaa, vaikka mitään tulosta ei synny.
Minä olen taas sitä mieltä, että Salmisen siirron jälkeen kolmoskenttä erottui surkeasta patalaumasta pystymällä sentään kiekonhallintaan ja paikkojen rakenteluun.. No neloskenttä myös hoiti hommansa kieltämättä hyvin lähinnä Palosen ja Huhtasen energisyyden ansiosta. Ja eipä ihan kovin monia ässäläisiä tule mieleen, jotka olisivat eilen päässeet edes maalipaikkoihin, järjestäneet niitä ja pystyneet pitämään kiekkoa kentällä ollessaan. Tämä voi nyt vaikuttaa Salmisen ylistämiseltä, mutta se ei todellakaan ole tarkoitukseni. Itseäni harmittaa myös Savinaisen penkittäminen, koska hän ei sitä mielestäni ansainnut. Ja mielestäni Savinainen olisi muutosten johdosta tullut eilen sijoittaa ykkös- tai kakkosketjuun, mutta niin ei valitettavasti käynyt. Samalla olen myös tyytyväinen, että jotain uutta sentään koitettiin. Totuus on kuitenkin se, että viidellä viittä vastaan pelatessa ässillä on toimivia kenttiä koko kauden aikana ollut tasan yksi. Muutamaa yksittäistä peliä huomioimatta. Se ei millään riitä, että kasassa on vain yksi toimiva ketjukoostumus. Ja juuri tuollaisten ketjukavereiden kanssa Salmisesta väittäisin saatavan enemmän irti. Jos joku olisi eilen ansainnut paikan penkin päästä, niin Kivenmäki, mutta valitettavasti trendinä on penkittää joko Salminen tai Savinainen.
Samaa mieltä täytyy olla tuosta pakkien peluutuksesta. Siis mitä ihmettä Korkeavuoret ja Palomäet tekevät kentällä joukkueen pelatessa ylivoimaa?? Vaikka viidellä hyökkääjällä sitten, ihan sama, kunhan kyseisille jampoille ei jatkossa kerry sekuntiakaan ylivoima-aikaa.
Ja pahoitteluni Hespeler, jos tämä vaikutti henkilökohtaiselta hyökkäykseltä sinua kohtaan. Asia ei todellakaan ole niin.