Ok, Kiinni!
Makkosesta en olisi niin varma, mutta Korhonen passaa hyvin! :)
Eli mulle Korhonen pelaa, sulle ei?
Eli tosiaan Korhonen meille, ja stairoxille ei?
Ok, Kiinni!
Makkosesta en olisi niin varma, mutta Korhonen passaa hyvin! :)
Jukurien erä ja pari paikkaa maalin edestäkin (hiton hyvä ohjuri Haapalan jäähyllä) ja muutama lisää sivuista.
Oletteko varmoja Ässäfanit, ettei teidän "kaksimetrinen huudellut Sportin pelaajille alkulämmöissä"?
....ei, kuse Nordlund on meidän jämäpakki. ...siis sama jätkä joka syötti Ässien ekan maalin.. u know?Voihan jämäjunnukin teidän paras pakki olla.
:facepalm:
OHO! En tiennyt Inka Korhosen asuvan lähellä sinua. Heitä sijaintitiedosi, niin tuun huudeille.Vittu tinder-mätsi soittelee mulle koko ajan ja en voi keskittyä matseihin.
Mee nyt vittuun jo oikeesti, sä oot vittu yks provojen provo.
Vähä valoja päälle Porissa vai onko hitsauslasit niin syvällä päässä.
En kiistä, Salo tuli myöhässä tilanteessa ja turhaan haki jalalla vielä kontaktia. Jotain rajaa kuitenkin näihin huuteluihin.Meinaat, ettei ollut törkeä polvitaklaus?
En puolustele, täysin turha temppu Salolta. Nää huutelut pistää vaan vituttamaan.Tuu nyt vielä puolusteleen tota taklausta.
Korhonen on kyllä tärkeä mies Ässille.
Sori, nyt meni makkot ja korhot sekaisin. Eli tarkoitin tietenkin Makkosta.Makkosesta en olisi niin varma, mutta Korhonen passaa hyvin! :)
Ei saisi huudella alkulämmöissä. Samaa mieltä.Nää huutelut pistää vaan vituttamaan.
No eihän se mene, kun Korhosen tilanne tiedetään jo etukäteen. Makkonen ässiltä kuitenkin loukkaantui.
Mä jo luulin, että oli nerokas provo...Sori, nyt meni makkot ja korhot sekaisin. Eli tarkoitin tietenkin Makkosta.
Pahoittelen. Eli @Ressa ja @Ace_Leafs jos haluatte Makkosen suhteen edelleen lyödä vetoa, niin se veto on voimassa.
Samoin.Mä jo luulin, että oli nerokas provo...
Sportin jämäjunnu teloo törkeästi vastustajan kultakypärän.
Näitä sattuu kun otteluseurannasta on kyse. Kaikki varmasti ymmärsivät mitä tarkoitin (eli että palaa kentälle), mutta yhtä hyvin joka ikinen tietää että kiireessä kirjoitin väärän nimen. No, se siitä.Lisäksi ei taidettu kertoa kumpaa mieltä aloittaja on, eli palaako vai ei palaa. :D
En puolustele, täysin turha temppu Salolta. Nää huutelut pistää vaan vituttamaan.