To 26.8.2021 Otteluseuranta (CHL & Liiga)

  • 13 143
  • 212

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tänäänkin pelataan sekä Liigan harjoituspelejä että CHL:ää.

18.30 KeuPa - JYP
18.30 KooKoo - Ilves
18.30 Pelicans - HPK

19.00 Lukko - Lausanne
20.45 Zürich - HIFK

Seurataan tässä ketjussa pelien tapahtumia. Ja saa toki seurata muidenkin kuin suomalaisjoukkueiden CHL-pelien menoa tässä ketjussa vaikken niitä tuohon listannutkaan.
 

Pardus

Jäsen
Tänään polkaistaan käyntiin CHL-kausi 21-22. Suomalaisjoukkueista kauden avaavat HIFK ja Lukko, huomenna sitten myös Tappara ja TPS.

19.00 Lukko - Lausanne
20.45 Zürich - HIFK

Harjoitusotteluita liigajoukkueilla on tänään kolme kappaletta:

18.30 Pelicans - HPK
18.30 KeuPa - JYP
18.30 KooKoo - Ilves
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tämän kauden CHL:n ensimmäinen maali on tehty. Mlada Boleslav-Frölunda 0-1, maalintekijänä joku Theodor eli suomalaisittan Teutori.

Frölunda on varmaan tänäkin vuonna mestarisuosikki CHL:ssä.
 
Viimeksi muokattu:

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mlada Boleslavista ei ainakaan ole mestariksi. 0-3 nyt jo.
 
Upea Suvi Puukangas kuvissa ja äänessä. On se vaan kaunis.

Kohta mennään Lukko, onneksi peli ei alkanutkaan puolelta koska olen vielä saunassa, tai siis nyt jäähyllä.
 

wunderveba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Meinasin jo laittaa, että tulkaa nyt jo kotio, Ilves, sieltä Kouvostoliitosta. Bono Peltola kuitenkin kavensi 2-1:een, joten kattellaan.
 

Snacilep

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Leijonat, Ukraina
Smejkal ylivoimalla 1-0 Pelicansille!!
 

aave

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelicans
Se on lurps ja namnam. Meillä on liigan paras molaritandemi.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Näemmä koko tuomarinelikko on Suomesta. Johtuu koronasta tietenkin, aiemminhan päätuomarit ovat olleet muualta ja linjamiehet kotimasta eli siitä maasta missä pelataan.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mun mielestä aika hienot paidat Lukolla. Poislukien punainen sponsorimainos, mutta tuo raidoitus helmassa ja hihoissa sopii mun mielestä oikein hyvin.
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Siinä Lausannen koutsi mietti melkein koko mainoskatkon, että jotain tässä pitää sanoa kun on mikitettykin mutta kun ei tule mitään mieleen. Löytyi se ässä hihasta lopulta onneksi.
 

aimohemmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Säppi ja California Golden Seals
Mun mielestä aika hienot paidat Lukolla. Poislukien punainen sponsorimainos, mutta tuo raidoitus helmassa ja hihoissa sopii mun mielestä oikein hyvin.
Rohkenen olla eri mieltä. Todella tummat, ja nimet sekä numerot kovin pienellä. Toivottavasti Liigapaidat ovat parempia.
 

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Lukko ei ole saanut kiekollista peliä toimimaan, Lausanne on koko ajan iholla ja aikaa ei ole kiekkoa hautoa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös